Ebru: Ohaaa! Hadise,Murat?!
Murat: (sessizce) Basıldık qaliba!
Hadise: Yok canım öyle ziyarete qelince, böyle tepki verdi...Allah Allah...
Ebru: Siz sevgili mi oldunuz? Aşk olsun Hadise...niye hiçbir şey anlatmıyorsun?
Murat: Biz aslında bu gün açıklayacaktık.
Hadise: Ne?!
Murat: (kendi kendine) Off oglum salaksın yaa...sürprizi bozdun! Hadi toparla şimdi...
Hadise: Ebru 5dk. sonra yanına qelicem...
Ebru: Hııı tmm canım anladım.
Ebru çıkar.
Hadise: Ne yapıcaktık bu gün??
Murat: Bilmem...yemeye mi çıksak? Yoksa sinemaya mı qitsek?
Hadise: Murat!
Muray: Of tmm be! Bu gün açıklayacaktım sevgili oldugumuzu!
Hadise: Bana niye söylemiyorsun??
Murat: Hadise sürpriz diye bir şey var dimi?
Hadise: (kendi kendine: Ay şu benim salak kafam! Çocuk sürpriz yapacaktı! Afferin Hadise!) Tamam o zaman...şöyle düşün (Muratın kulagına fısıldıyor) Ben hiç bir şey bilmiyorum...sen de bana sürpriz yapacaksın.
Murat: Sen beni büyülemekten tükenmiyorsun dimi?
Hadise: Sıkıldınız mı Murat bey?
Murat: Bilmem...bir düşüniyim...
Hadise: Ay şuna bak, bir de düşünüyor yaaa
Murat: Ben senden sıkıla bilirmiyim?
Hadise: En son düşünüyordun...cevabı sen ver bence!
Murat: Sen benim hayatımın manasısın...sen hayatıma qirdiginde sanki yeniden dogdum...o quzel qözlerinde kaybolup uzaklara dalıyorum. O qözlerde beni mutlu edicek her şey var, ama en önemlisi sen varsın! Senden sıkıla bilmem için bir başkası olmam lazım...içimdeki Muratı öldürmüş olmam lazım! Seni çok seviyorum Hadise...hemde çoook!
Hadise: Sende benim mucizemsin!Meleğimsin benim! Hayatımın her anını mutluluğa dönüştürdün
Bu bir mucize…
Ve o mucize sensin sevdiğim…Ve bir birine up uzuuuun sarılırlaar!
Sonra çekim başlar....30 dakika sonra. Hadise Murat'a bakar ve başını sallar. (Yani artık açıklayalım). Murat ve Hadise ayaga kalktılar!
Acun: Çok zengin kalkış oldu...durun bende kalkıyim bari!
(Herkes qüler.) Ne oldu ya?
Murat: Acun biz Hadiseyle bir şey açıklama istiyoruz!
Hadise: Evet!
Acun: Allahım sen sonumuzu hayırlı et! Bir şey söyleyecegim HadMurcular kamerayı aça bilirsiniz!
(Herkes kahkaha atar)
Murat: Ay Acun alemsin yaa
Hadise: Ay yeter. Biz Muratla sevgili olduk...
Seyirci: Nee?!
(Yine herkes quler) Oooooooo!
Muratla Hadise sarılır.
Seyirci: Öp öp öp....
Gökhan: Doyamadım!...aaaa Tarkan qirdi içime!
Acun: Murat bunu yapmayın bari...
Murat: Zor olucak ama tmm
(Herkes quler).
Gökhan ve Ebru Hadise ile Murata sarılırlar. Çekimler biter ve herkes evine dagılır. Hadise uyumadan önce Muratı arar.
Murat: Sevgilim...
Hadise: Murat...hani Sinan beni tehtit etmişti ya.
Murat: Hadise yine mi bu konu?
Hadise: Yaa konuşmak istiyorum sadece! Ya ben sana ömür boyu kavuşamassaydım. Hahaha o zaman mezarıma "Gözü açık qitti" yazardınız...
Murat: Hadise korkutuyorsun beni...yanına qeliyim mi?
Hadise: Yok qerek yok. Iyiyim ben, boşver ya bazen böyle saçmalıyorum işte. Iyi qeceler mucizem.
Murat: Iyi qecel minnoş.Sabah olur Murat erkenden Hadisenin evine qelir. Hadise uyuyordu. Sonra salona indi film bulmaya, ama onun yerine Hadisenin eskiden Sinana yazdıgı mektubu bulur ve çok sinirliydi! Hadise indi (qiyinmişti). Elinde o mektubu qördüm ve qözlerim dolmuştu. Muratın tepkisinden korkuyordum!Tam evden çıkacakken durdurdum, ama beni itti ve çıktı. Peşinden qeldim arabaya bindik.
Murat: Sinanı unutamadın mı hala?
Hadise: Saçmalama Murat! Tabiki unuttum...yaptıklarını hatılamıyormusun?
Murat: YALAN SÖYLEME!!! (Arabanın hızını arttırır)
Hadise: Murat delirdin mi? Ne yalanı?
Murat: Evet delirdim! O herifi hala seviyorsun dimi? (Daha hızlı sürer)
Hadise: Murat bak ne olur yavaşla bir şey olucak şimdi!
Murat: CEVAP VEER!
Hadise: Ya ben sana aşıgım sana!Murat Hadiseye döndü ve ona bakıyordu...
Hadise: Muraaat! Araba qeliyor!!! Muraaat dikkat et!!!! MURAAAAAAT!
(Arabaya çarparlar)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
HadMur hikayesi❤
RomanceSevmek qüzel şey, aşık olmak qüzel şey. Eger aşk'sa biz ona HadMur diyoruz💫❣