30ᴛʜ ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ

1.1K 131 0
                                    

×

ᴡᴇ ᴀʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴏᴜᴛ

×

Όταν είσαι ερωτευμένη, τίποτα άλλο δεν μετριέται. Ακόμα και αν ο άλλος ξέρει τι αισθάνεσαι, από την στιγμή που τον αγαπάς, ακόμα και αν αυτός δεν αισθάνεται τίποτα, εσένα δεν σε νοιάζει. Αρκεί να τον έχεις.

Ο τρόπος που με φιλούσε έδειχνε σίγουρα πόσο αδιάφορος για εμένα ήταν. Δεν με φιλούσε επειδή με ήθελε αλλα επειδή προφανώς του θύμιζα την Hayley. Μου είχε πει ότι μοιάζουμε και πως του την θυμίζω πολύ.

Και αυτό πονούσε γιατί με χρησιμοποιούσε. Και γαμώτο κάθε φορά που τον νιώθω κοντά μου σκαλώνω, όταν ακουμπάει το δέρμα μου τον θέλω ακόμα περισσότερο. Όταν λέει το όνομα μου, νιώθω κάτι μέσα μου να ζωντανεύει. Μακάρι να έλεγε και το αληθινό μου όνομα.

Όμως φτάνει!

Δεν είμαι παιχνιδάκι του για να με κάνει ότι θέλει ούτε μαριονέτα και ακόμα και αν ξέρω ότι διακινδυνεύω, σέβομαι τον εαυτό μου. Έτσι όπως με έχει παγιδέψει το σώμα μου, δεν έχω και πολλά να κάνω παρά να αρχίσω να τον κοπανάω. Εκείνος συνεχίζει να με φιλάει και απλά αγνοεί την προσπάθεια μου να απομακρυνθεί.

"Harry φύγε από πάνω μου!" Του φωνάζω και ειλικρινά έκανε σαν να μην άκουγε. Ήταν τόσο αφοσιωμένος στο να ανοίγε7 το στόμα του καταμεσής στο δικό μου.

"Γιατί κάνεις πως δεν το θές;" η φωνή του τόσο βαριά και κάθε ανάσα του πέφτει στο πρόσωπο μου σαν μια δόση ζεστασιάς.

Νιώθω τα πόδια μου απελευθερωμένα και ξεφεύγω από το άγγιγμα του γρήγορα. Όταν σηκώνομαι από το κρεβάτι τον κοιτάω και διακρινώ πως είναι λαχανιασμένος και στα μάτια του απεικονίζεται πόνος.

"Γαμώ σου λέω να με αφήσεις και δεν το κάνεις!Σου λέω ότι είμαι ερωτευμένη μαζί σου και με αποκαλείς ανόητη!Με φιλάς όποτε σου καπνίσει χωρίς να νοιάζεσαι.Για ποιά με πέρασες γαμώτο;" Τσιρίζω μπροστά του χρησιμοποιώντας τα χέρια μου για να ελέγξω τον θυμό μου. Μονολογώ και παρατήρω πλέον την ανάσα μου βαριά και ανεξέλεκτη.

Ο Harry με κοιτάει και τα φρύδια του ενώνοντε με την γραμμή ανάμεσα τους. Το σώμα του παραμένει απλωμένο στο κρεβάτι μου όπου τα σεντόνια έχουν πλέον τσαλακωθεί. Δεν μιλάει απλά κοιτάει σαν να μετάνιωνει. Δεν το κάνει.

"Αγάπη μου ήρθα!" Ακούω την φωνή της μαμάς μου και αμέσως συνέλχομαι. Γουρλώνω τα μάτια μου κσι νιώθω την καρδιά μου να ανεβοκατεβαίνει σαν τρελη.

Hurts Like Hell Où les histoires vivent. Découvrez maintenant