🐺 ‡ 5 ‡ 🐺

237 11 1
                                    

  ( Interesanta poza  😐 ) 


„ Cine e acolo ?! " Ai strigat si teama sigur s-a simtit in tonul vocii tale .

„ Y/N , intoarcete inauntru ! " A strigat Julie din cort . Ai ignorat-o si ai mers spre sursa sunetelor . 

  Incet ai ajuns si mai aproape . 

„ Am intrebat cine e acolo ! " Ai spus putin mai tare 

  In cele din urma o persoana a cazut din tufisuri . 

„ Dumnezeule , domnule ! " Ai alergat spre el si l-ai ajutat . Avea o zgarietura imensa pe spate . 

„ Julie ! Cheama politia " Ai strigat apoi l-ai ridicat pe domn si l-ai dus in cort.

„ Nu pot sa sun ! Nu am adus telefoanele ! " Julie a spus panicata .

„ Ce s-a intamplat ? " 

„ Var...varcolaci . " Omul se chinuia sa spuna . 

„ Julie stai aici cu el " Ai mormait si ti-ai apucat telefonul . 

„ Ai spus fara telefoane " 

„ L-am luat pe al tau  . Era in punga . Ma imbrac si ma duc sa caut ajutor " Ai iesit afara lasandu-i pe Julie si pe barbat singuri . 

 Ai mers o mila distanta incercand sa gasesti macar un bar . 

***

„ Grabeste-te si intoarcete ... " A spus Julie si lacrimile i-sau rostogolit pe obraji in timp ce statea langa omul ranit .

„ Domnusoara trebuie sa fugi . "

„ Nu . Trebuie sa stau cu tine . " sopti Julie .

„ Nu , nu e sigur " Julie se gandi un timp inainte sa se ridice si sa il ajute si pe el . 

„ Nu , lasati-ma aici . " 

„ Nu . " Amandoi s-au tarat . Julie si barbatul se indepartara de cort .Ochii galbeni si linistiti le priveau fiecare miscare . 

  Un urlet s-a auzit in intuneric . 

„ Fugi , lasa-ma ! " 

„ Nu ! " 

„ Lasa-ma ! Nu mai fi atat de incapatanata copilo ! Oricum voi muri ! Fugi si nu te uita inapoi ! Salveaza-te ! " 

„ Nu ... Te pot salva . Stiu asta . Eu ..." Julie il apuca pe om mai strans . 

  Se auzeau mai multi pasi in tufisuri . Julie si barbatul isi fixau ritmul . 

„ Ce e asta ? " Julie a intrebat dupa ce creatura a sarit in fata lor .

„ Un varcolac ! Fugi ! " Apoi creatura il ataca .

  Tu te-ai intors inapoi dupa ce ai auzit tipete . Trebuia sa vezi ce s-a intamplat cu Julie . Asa ca ai mers la ea . 

„ Ce se intampla ? " 

„ Trebuie sa plecam de aici , acum ! " Julie te-a prins de mana si te-a tarat . 

„ Ce se intampla Julie ? "

 „ Uite e casa lui Jimin ! " Julie a strigat si te-a tras . Ai vazut ca usa era deschisa . Balamalele au fost rupte de pe usa . Tu si Julie v-ati panicat si ati mers sa vedeti daca baietii sunt in regula . Covorul era patat de sange , iar podeaua de lemn avea mici balti de sange . 

„ Nu sunt aici . Ar trebui sa plecam . "

„ Ai dreptate . Sa plecam de aici ." Ati mers spre sosea . 

„ In ce parte e casa ? "Ai intrebat

„ Nu ... Eu ... " Lesina .

„ Julie ! " Te-ai uitat la picior . Sangera . 

„ Cum am mers fara sa observam asta ?! " Ai spus panicata . Ti-a fost frica in seara asta . A fost o noapte in care puteai muri . Ai tinut-o pe Julie aproape si ti-ai scos telefonul .

„ Alo ? "

„ Jackson ? " 

„ Ce s-a intamplat ? De ce plangi ? Unde esti ? " 

„ Unitate . " 

„ De ce esti pe drumuri atat de tarziu ? " 

„ Vino . Te rog grabeste-te ... " 

„ Nu pot . Mama mi-a luat cheile si nu stiu unde le-a pus . " Ai gemut si ai inchis . Ai vazut o masina venind si ai fugit in mijlocul strazii sperand ca te va ajuta . 

„ Ce s-a intamplat ? " O femeie a iesit din masina si a alergat spre tine . 

„ Prietena mea . " Tu si doamna ati luat-o pe Julie si ati pus-o in masina . 

„ Ce s-a intamplat ? "

„ Varcolaci " Doamna a scos un pistol si a iesit din masina . Ai mers speriata dupa ea . 

Y/N 

„ Nu , stai in masina ! "

„ Nu te pot lasa singura " Am murmurat . 

„ Bine . " Mi-a dat o arma . Am ezitat la inceput . Insa am luat-o.

„ Nu trage decat daca e nevoie " Am dat din cap si am intrat impreuna in padure . 

  A fost un urlet care ne-a speriat pe amandoua . Imi era frica . Inca nu vroiam sa mor . 

  Am alergat fara rost prin padure . Un marait se auzea in spatele meu . Am indreptat arma ca sa trag . Inima imi batea mai repede ca niciodata . Am tras . 

  Lupul iesea incet din spatele copacului . lumina lunii stralucea peste noi . Lupul avea o blana frumoasa de un portocaliu cu rosu si cateva pete albe .Sangele picura din picior . Am lasat arma jos si m-am apropriat .  Creierul meu mi-a spus sa ma opresc , dar corpul nu ma asculta . Picioarele mele m-au adus mai aproape de lup . Mi-am intins mana catre lup . M-am simtit atrasa . Conectata . 

  Soarele incepea sa se ridice . Atunci cand lupul a fugit si s-a ascuns printre copaci . Am alergat dupa el . Pana la marginea stancii . 

  Lupul a cazut . L-am privit cu atentie cum se transforma . O fata umana cu bucle rosii . Corpul ei era dezgolit . Am alergat la ea si i-am dat puloverul meu .

„ Mu...Multumesc " 

„ Nu ai pentru ce " Ma uitam la ea cum sangereaza . 

„ Imi pare rau pentru rana ta " 

„ Nu ma atinge " se indeparteaza de mine . 

„ Imi pare rau " m-am ridicat si am plecat . 

„ Asteapta . Esti Y/N ? 

  M-am oprit si m-am intors .„ de unde imi sti numele ? "

Doamna a zambit . „ sunt matusa ta . " 


Deciiiiiiii copiiii dragi ! V-am spus ca e cu varsare de sange ? :)))) ne vedem la capitolul urmator :) 

박 지민 • Werewolf ( Romana )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum