1 saat sonra....
Gözlerini açtığında bilmediğin bir odada yatıyordun. Kalmaya çalıştığında kapının sesini duydun ve gelen kişiye baktın jimin'di. Sen ne olduğunu anlamamıştın. Jm yanına gelerek sana sıkı sarılır ve iyi olup olmadığını sorar. Sen iyi olduğunu söyleyerek, neden burada olduğunu sorarsın.(kazanın etkisi işte ksjksj)
JM:" Bana kaza yaptığını söylediler bende yanına geldim" der
Sen neler olduğunu hatırlamaya başlarsınız.
JM:"Hadi bana neler olduğunu anlat"der
Sen anlatmaya başlarsın. Senin bıraktığın notları görünce çok heyecanlanmıştım ve yanına gelmek için sabırsızlanıyordum. Arabayı hızlı hızlı sürmeye başladım, sonra araba kontrolden çıktı ve ve (devamını getiremez ve ağlamaya başlarsın) Jm çenenden tutarak başını kaldırır, gözyaşlarını siler ve dudağından öpmeye başlar. Kısa bir süre öptükten sonra geri çekilir ve...
JM:"üzülme prenses henüz hic birşey kaçırmadın süprizim gece yarısına kadar geçerli" der
Sen kendini tutamaz, jm üzerine atlar ve onu öpmeye başlar. Jm'de karşılık verir. 5 dk boyunca öpüştükten sonra jm bir kez daha geri çekilerek..
JM:"Yeter prenses sömürdün dudaklarımı geceye de bırak derim bence" der ve göz kırpar.
Sen gülümseyerek üzerinden kalkar ve yerine geçersin. Jm'de çıkış işlemlerini halledip geleceğini söyler, seni yatağa yatırdıktan sonra odadan çıkar.....
10 dk sonra geri gelir. Senin toplanman için üzerini giyinmene yardım eder. Hazırlandıktan sonra seni kucağına alır, odadan çıkar. Koridorda yürürken önüne sedye çıkar. JM onu görmez ve ikiniz birlikte yere düşersiniz. JM bu durumdan faydalanarak seni öpmeye başlar. Ordan geçen doktorlar güler, sizde utanarak yerden kalkarsınız, hastaneden çıkıp arabaya binersiniz. JM arabayı sürmeye başlar. Yolda giderken sen sıkılırsın ve radyoyu açarsın O sırada pompalamayson (dinleyin cidden güzel şarkı khdb)
şarkısı çalmaya başlar. Sen kendini şarkıya kaptırırsın ve jm'i ellemeye başlarsın. JM gülerek seni tutar, eve kadar dayanmanı söyler. Sen kendine hakim olmazsın ve jm'in kucağına oturursun, JM'ni öpmeye başlarsın. JM tahrik olur, arabayı sağa çeker. JM seni çok sert şekilde seni öpmeye başlar. Sende karşılık verirsin. Jm bihışımla senin üzerindeki tişörtü çıkarır. Sende onun tişörtünü çıkarırsın kaslı vücudunu görüp daha da heyecanlanırsın....
Heyecandan ne yapacağını şaşırırsın... JM senin heyecanladığını anlayıp heyecanını gidermek için seni dudaklarından öpmeye başlar. Sen ilk başta karşılık veremezsin ama bi süre sonra karşılık vermeye başlarsın. Jm dudakların kopacak derecede öpüyordu. JM dudaklarını öpmeyi bıraktıktan sonra çenenden öpmeye başlayarak aşağıya doğru öperek iniyordu. Boynuna gelince boynunu öpmeye başlar ve sen küçük bir inleme bırakırsın bu inleme jm'in hoşuna gider ve boynunu daha hızlı morarırcasına öpmeye başlar. Sen JM öptükçe sen daha inlersin. Senin inlemen artıkça JM de sana ayak uydurmak için daha da hızlı öpüyordur. JM işim yarım kalmasın düşüncesiyle aşağıya doğru inerken....JM bir anda durur.
JM:' Prensesim şimdilik bu kadar yeter gerisine evde devam ederiz. Sana hazırladığım süprizi merak ediyor olmalısın'.
Sen hangi süpriz diye düşünmeye başladın.(kazanın etkisi napacaksınsın işte jhfjm)Jeton kafana dank ettikten sonra JM'in bahsettiği süpriz aklına gelir.
Sen:'O zaman beni fazla merak ettirmeden gidelim.'
JM tamam dercesine başını sallar, arabayı çalıştırır ve yola devam eder.
Üzgünüm bölüm biraz (tamam tamm baya) geç geldi. Ama ancak yazabildim bölümü umarım beğenirsiniz. (Bu bölümün devamını istiyotsanız yorum lütfen) takipte kalın 💜💙💜💜seviliyirsiniz💙💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Hayal Et +18 #Wattys2018
FanficAşırı smut içerir. - Rahatsız olan varsa okumasın Hayal kurgu:25.11.2018 #17 :27.11.2018 #6 :14.11.2018 #4 :17.01.2019#3 :05.08.2022#1