Ráno jsem se probudila s pocitem samoty. Máma už tu totiž taky nebyla. ,,Ahoj" chytla jsem do rukou plyšového medvídka od Shawna a začala na něj mluvit. ,,Taky ti tak moc chybí?" zašeptala jsem k němu znovu.
***
Zalezla jsem si do sprchového koutu a pustila na sebe téměř horkou vodu. Po chvíli jsem se zadívala na umyvadlo. Stejně jako v ten den, kdy jsem to udělala naposledy, tam ležela žiletka. Zase jsem o tom přemýšlela. O sebevraždě a řezání! Vyšla jsem ze sprchového koutu, popadla žiletku a vyhodila jí do koše pod umyvadlem. ,,To ti patří ty svině" špitla jsem.
Né že bych se najednou začala mít nějak ráda a přestala přemýšlet o své bezcennosti. Stále jsem si stála za tím, že jsem bezcenná a hnusná... Ale slíbila jsem sama sobě, že už to znovu neudělám, kvůli němu. Minule se málem složil a to jsme spolu ještě nebyli. Nechci vědět co by to s ním provedlo teď. Třeba by si ublížil. To bych nezvládla.
***
Ležela jsem na posteli a prohlížela instagram. Shawn tam dal novou fotku. Když jsem viděla jak je na té fotce šťastný, začala jsem se usmívat taky. Byl tak moc krásný a já si teď tak strašně moc přála, abych se mohla dotknout a nebyla to jen fotka. Aby se teď takhle usmíval na mě. Aby mě obejmul, políbil a řekl, že je tu pro mě.
Nechtěla jsem se utápět ve vlastním stesku a tak jsem se zvedla a rozhodla se, že si udělám k obědu špagety. Jedno z mích oblíbených jídel.
Vydala jsem se po schodech do kuchyně a následně hledala všechny ingredience. Všechno jsem si vyndala a dala vařit špagety a pak i omáčku.
***
Už byly skoro dvě odpoledne a já konečně dodělala ty špagety. Najedla jsem se, ještě jsem šla umýt nádobí a následně jsem sebou plácla ke mně do postele. Asi jsem toho snědla moc. Dole jsem uslyšela otevření a následné zavření dveří. Mamka tu ještě být nemohla. Ale kdo jiný by to mohl být!? Dostala jsem strach.
Když se ale ve dveřích mého pokoje obejevil Adam, strach mě přešel. Úplně jsem zapomněla, že jsem mu tehdy dala své náhradní klíče. Myslím, že mu je zase seberu, když mě takhle straší. ,,Co se tu tak válíš, za chvilku máš sedět dole u televize" ušklíbl se. ,,Kolik je?" zeptala jsem se. ,,Třičtvrtě na šest" zasmál se mému překvapenému výrazu. ,,Tak dělej, zvedat!" přikázal mi ale já se ani nehla. Přešel tedy ke mně a vytáhl mě za ruce z postele. ,,Vždyť už jdu" začala jsem se smát.
Došla jsem s Adamem v patách do obýváku a sedla si na gauč. Následně jsem zapla televizi. Okamžitě jsem viděla Shawnův šťastný obličej, když zpíval. Byl tak šťastný. Jakmile dozpíval písničku, zastavil se, odkašlal si a začal:
,,Takže doufám ty idiote, že jsem se obrátil na toho pravého a ona to teď vidí" pronesl s úšklebkem a já se začala smát. I Adam, který stál u opěradla za mnou, se ušklíbl. ,,Jedna důležitá osoba v mém životě má zítra narozeniny a já tam nebudu moct být. Princezno chci ti říct, že tě moc miluji a strašně moc mi scházíš. Za chvíli se zase uvidíme a já tě konečně budu moct obejmout. Tuhle písničku jsem skládal už docela dlouho zpátky, ale důležité je, že jsem jí dělal pro tebe. Ještě než ses do mě zamilovala. Hezké narozeniny, princezno" chtělo se mi brečet už jen z toho co řekl a když začal zpívat, tak už jsem to nevydržela.Rozplakala jsem se a cítila jsem Adamovu ruku na rameni.
Oh, there she goes again
Every morning it's the same
You walk on by my house
I wanna call out your nameI want to tell you how beautiful you are from where I'm standing
You got me thinking what we could becauseI keep craving, craving, you don't know it but it's true
Can't get my mouth to say the words they want to say to you
This is typical of love
Can't wait anymore, I won't wait
I need to tell you how I feel when I see us together foreverIn my dreams you're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows, maybe this will be the night that we kiss for the first time
Or is that just me and my imaginationWe walk, we laugh, we spend our time walking by the ocean side
Our hands are gently intertwined
A feeling I just can't describe
All this time we spent alone, thinking we could not belong to something so damn beautiful
So damn beautifulI keep craving, craving, you don't know it, but it's true
Can't get my mouth to say the words they want to say to you
This is typical of love
Can't wait anymore, I won't wait
I need to tell you how I feel when I see us together foreverIn my dreams, you're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows, maybe this will be the night
That we kiss for the first time
Or is that just me and my imaginationImagination
Imagination
(Whoa, whoa, whoa)In my dreams, you're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows, maybe this will be the night
That we kiss for the first time
Or is that just me and my imaginationI keep craving, craving, you don't know it, but it's true
Can't get my mouth to say the words they want to say to you...Shawn dozpíval a v očích se mu také leskly slzy, ale usmíval se. Já ale plakala. Jak moc bych ho teď chtěla mít u sebe. ,,Chybíš mi lásko" klekla jsem si k televizi a pohladila na ní jeho tvář. Všichni nadšeně tleskali a já tu plakala. ,,Dan, si v pohodě?" zeptal se opatrně Adam. Otočila jsem k němu pohled. ,,On to napsal pro mě" zašeptala jsem mezi vzlyky. ,,On pro mě napsal písničku" rozplakala jsem se ještě víc. ,,Já si ho teď tak moc přeju obejmout Adame" vyslovila jsem a než jsem se nadála, byla jsem uvězněna v Adamovu pevném objetí...
Jako já jsem asi debil, ale u psaní téhle kapitoly jsem se rozbrečela 😅❤ Prostě miluju tu písničku a ta představa mi přišla tak krásná až mě to rozbrečelo 😭💕 Doufám, že se kapitola líbila a do komentářů mi můžete napsat jestli jste se taky rozbrečeli ❤😂👌
PS: vážně se prosím podívejte na tu novou knížku 😔💕 Nemám u ní teď žádnou podporu a tak nemám ani takovou chuť jí psát 😅❤
Vím, že to dávám všude, ale prosím 💞 Mám vás moc ráda 🔥❤
ČTEŠ
Bad Reputation (Shawn Mendes) ✅
Fiksi PenggemarJe těžké milovat někoho, o kom víte, že vás může zničit. Ale ještě těžší je, se od něj držet dál.... Upozornění: Obsahuje vulgarismy... Největší úspěchy: #42 v kategorii fanfikce 30.3.2018 #50 v kategorii fanfikce 14.4.2018 #54 v kategorii fanfikce...