AVERY

37 3 7
                                    


Ben Avery , babam ünlü bir işadamı  annemi bu yaz kanserden dolayı kaybettik. Babam yoğun işlerinden dolayı benimle ilgilenemiyordu. Beni ABD nin en katı kurallı yatılı okulu olan SHUMT okuluna yazdırdı. Okulumun değişmesi benim için birşey değiştirmedi diğer okulumda da dışlanan bir tiptim. Okulda tanınmayan gölge gibi bir öğrenciydim . Beni üzen tek şey evimden ,  annemin hatıralarıyla dolu olan evimden ayrılmamdı. Babam her haftasonu geleceğini ve beni annemin mezarına götüreceğine söz vermişti . Babam verdiği sözleri tutardı. O hep gözümde bir kahramandı . Evden ayrılırken ona sıkıca sarılmıştım ,   annemin ölümünden sonra , ilk defa gözünden yaş akmıştı. Babam çok güçlü bir adamdı , duygularını içinde yaşar asla belli etmezdi. Şimdi bu yeni okula , alışmam gerekti . Sınıfımı sormak için Bayan amy in odasına gittim . Koridorun sonunda , odanın kapısının yanında ağlayan kısa saçlı bir kız vardı . Bu o kızdı yatağın altında saklanan kız. Bu okul beni korkutmaya başlamıştı. Öğretmenlerden saklanan ve ağlayan kızlar. Belkide okula karşı fazla ön yargılydım.Kızın yanına oturdum.

- Hey iyimisin ben Avery .                                                                                                                                                      -Bana yardım et Avery.                                                                                                                                                        - Adını bile bilmediğim birine nasıl yardım edebilirim.                                                                                          -Ben Suzy , benim bu okludan kaçmam gerekiyor . 

- Nasıl yani , neden kaçıyorsun.

- Ailemle görüşmeme izin vermiyolar ,ailemi özledim.

-Suzy , sana yardım ediceğim ama görmüyor musun güvenlik önlemleri çok fazla . Ve biz daha 15 yaşındayız.

- Bunu zekamızla çözücez . 15 yaşında olmam ailemi özlemiyiceğim anlamına gelmez.

- Bunu burda konuşmayalım , ders ne zaman başlar ?

- Herkes yemekhaneden çıkıyor birazdan başlar.Dersten sonra seni bulacağım dedi.

ve gözyaşlarını silip koşarak uzaklaştı. Merdivenlere doğru Suzy in bağırdığını duydum.

-Önce şu cezadan kaçmam gerek .

S.U.Z.YHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin