Ik zag men ex waarmee ik 2jaar getrouwd was. Dat was het laatste meisje waar ik ooit van hield, ik zag haar door de ramen van de shishaloung. Ik rende naar buiten en riep : yasmina! Ik zag dat ze zich omdraaide en verbaasd keek toen ze zag dat ik het was. Toen ik haar mooie gezichtje zag kreeg ik een flashback.
Begin flashback
Ik ging samen met een vriend iets eten in ene restaurant, we kwamen met thuis van werk. Ik ging zitten bij een bankje. Ik zag dat Samir (men vriend) de ober riep door een teken. Ik was nog druk bezig met mijn drank te kiezen totdat ik een achte stem hoorde vragen :wat wensen jullie?
Ik keek op en keek in de mooiste blauwe / groene ogen die ik ooit zag. Ik was sprakeloos en samira zei maar hetzelfde als mij aub. Hij zei:eey bro wat is er? Je bent normaal nooit zo. Ik vertelde hem dat dat meisje echt mooi was.Na die dag kwam ik bijna elke dag in het restaurant. Ik wist zelfs wanner ze werkte en wanner niet. Ik kwam haar ooit alleen tegen in het stad en ik was toevallig ook alleen. Ik vroeg haar of we samen wat konden doen. Ze zei dat het goed was. En dat was ook direct de dag van waar alles begon.
5manden later ging ik haar hand vragen. Ik werd direct goedgekeurd en het ging allemaal goed. We waren getrouwd 2jaar lang. Totdat haar vriendin ooit op bezoek kwam. Ik vond die vriendin al sws raar. Ze wou me versieren, ze probeerde me teksten en opdat moment kwam yasmina binnen. Haar vriendin vertelde haar dat ik haar wou kussen en ze wou direct scheiden...
Einde flashback
Ze keek me geschrokken aan ze had me zeker niet verwacht. Ik zei :hallo yasmina alles goed? Ze keek me vies aan en wou weg gaan. Ik hield haar vast en zei : yasmina wat er gebeurde is niet waar je vriendin probeerde me te kussen ik haar niet. Ze begon tranen te krijgen. Ik ga haar een hardverwarmende knuffel. Ik had dit moment zo hard gemist. Ik sloeg har geur goed op, ik heb dit zo hard gemist. Ze trok zich teruh en zei : soufiane je hoeft niks te zeggen , stop aub met liegen! Ik vind het ergste van al dat je gewoon niet zegt dat je van haar hield. Ik keek haar vol ongeloof aan. Ik zei :yasmina denk je nou echt dat ik zoiets zou doen, jij die me beter kent dan wie dan ook moet toch weten dat ik dat niet doe. Ze keek naar de grond. Ik hield haar kin vast en ik keek haar vragend aan. Yasmina zei je bent al getrouwd dus raak me niet aan!! Toen ze dit zei brak men hart.....
JE LEEST
~Wassim en Nisrin~ ( voltooid )
Storie d'amoreDit verhaal gaat over nisrin een doodnormaal meisje. Maar je zult zien dat geluk niet haar beste vriend is. Zal wassim ooit van har houden? Niks mag gekopieerd worden!! ❗️❗️❗️❗️