Antrenamentul de azi se terminase, fiind foarte obosita. Mâinile ma dureau îngrozitor, ca sa nu mai zic de coapse care îmi tremurau la fiecare pas. Într-un final mi s-a uscat și mie parul, caci uscătoarele lor de par erau de tot rasul. Si daca suflam in el se usca mai repede.
"Vrei sa te duc?" m-a întrebat Sarah, acum fiind in parcare amandoua.
"Nu, o sa apara tata din moment in moment." i-am zambit, oferindu-i imbratisare si plecand apoi.
Era seara, undeva pe la sapte si deja se lasase întunericul. Frigul isi facea si el simtita prezenta, fiind nevoita sa ma imbratisez singura, caci nu m-am gandit sa-mi iau o geaca la mine.
Unde Dumnezeu era tata?
L-am asteptat deja zece minute si l-am asteptat inca zece si inca zece...
Fix cand sa-l sun am primit un mesaj, anuntandu-ma ca a intervenit ceva si sa ca nu va termina pana la ora zece.
Deci trebuie sa merg singura? Cu autobuzul? Nici gand.
Am lasat un oftat sa-mi scape printre buze plimbandu-ma printre masini. Auzind pasi in spate, m-am intors si i-am vazut pe Caleb si Marcus.
"Ce-i cu fata asta?" m-a intrebat Marcus privindu-ma de sus cu ochii lui mari si albaștri.
"N-am cu ce sa merg acasa." m-am plans trecandu-mi mana prin par.
"Te-am lua noi, dar masina mea are doar doua locuri." a spus Caleb deschizand portiera lui.
"Dar te pot cara eu in poala, daca vrei." mi-a ranjit Marcus, privind spre el acum, fiind prea aproape de mine.
"Sau poate lua autobuzul."
Cand m-am intors, l-am vazut pe Alexander care ranjea, privindu-ma superior. Am facut un pas spre el auzind motorul masinii lui Caleb, claxonand in semn de salut.
Am ramas singura cu Alexander, care avea mainile incrucisate la piept. Acum poarta blugi albastri spalaciti si un tricou verde inchis.
"Nu iau autobuzul." i-am raspuns privindu-l in ochi.
"De ce?"
"Pur si simplu."
"Nasol, atunci succes." mi-a spus el apasand pe un buton de la chei, masina de langa el scotand un sunet si luminandu-se.
A facut pasi spre masina deschizandu-si portiera, inca privindu-ma.
"Te dai sau te calc cu masina?" a ridicat el spranceana.
"Ia-ma si pe mine, te rog." m-am milogit, prinzandu-i mana in ale mele.
"Ai mainile reci." mi-a spus, amintindu-mi de frigul de afara.
"Stiu, sunt toata sloi."
"Urca." a spus el cu un oftat, un zambet mare aparad pe buzele mele.
CITEȘTI
Alexander
RomanceAlex era genul de băiat care era lăsat baltă înainte de bal pentru băiatul cel rău. Xander era băiatul cel rău. Iar Alexander era combinația letală.