Rodul Imaginatiei

54 1 0
                                    

In aceasta parte imi vine in minte tot felul de povesti : Povesti prin care se desfasoara actiunea , dragostea ,suferinta,glorie si in cele din urma fericire .

Prin rodul imaginatiei mele vad cum totul se intimpla fara sati dai seama , vise devenite realitate ,vise frumoase si vise urite ,temeri.

Și acum sa incepem.

Tracia  Anul 839 cavaleri si regi nu disparusera , eu aveam 15 ani , eram in sala tatei, de trofee cind deodata Tata vine la mine strigind sa fug cu mama cit mai repede ,speriat nestiind ce sa fac plec cu mama , a doua zi ne adapostim intr-o pestera mama imi spune fiule orce ar fi niciodata sa nu te lasi prins cin nu o sa mai fie ea,  atunci o intreb pe mama de ce am fugit fara tata , ea ramine rece si nu spune nimic o mai intreb odata de ce am fugit izbucneste in plins si imi spune ca tara a fost invadata ,eu fara pic de speranta si doar cu mama si ce vinvatasem de la tata cit  mai era in viata eram dezorientat ca un pui pierdut de mama lui .

Anul 845 mama murise eu ramasesem doar cu instinctul de luptator nu stiam ce sa fac cind am aflat ca destinul meu era sa fie pe calea singelui , mergind prin padure sa-mi adun lemne penru cuptorul de sabi am fost prins de niste soldati aveau emblema vulturului pe steaguri ,soldati mau dus la un sat in apropiere mau vindut ca sclav unui fost soldat roman , omul acela ma pus la treburi ingrozitoare ma fortat sa curat singe din arenele de lupte ,pina cind ma prins minuind sabiile din arena a gladiatorilor morti , mia spus baiete ai talent ,daca stiam te faceam gladiator , si asa a inceput totul.

Anul 848 reusisem sami reiau libertatea prin cistigarea turneului Gladius , urmam sa merg inapoi in Tracia sa-mi iau paminturile inapoi .

Rodul ImaginatieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum