Seleme..
OKUMA SAYISINA GÖRE VOTELERİNİZ ÇOK, ÇOK AZ BU DURUMA YADA SİZE KIZMIYORUM ÇÜNKÜ BENDE GENELDE OKUDUĞUM KİTAPLARA VOTE VERMEYİ UNUTUYORUM...
SİZDEN İSTEDİĞİM BU DURUMA BİRAZDAHA ÖZEN GÖSTERMENİZ..
MULTİMEDİADA DAMON VAR.
(HATIRLAMAYANLAR İÇİN DESTİNY NİN ARABASI İÇİN GİTTİĞİ BRODA BİRLİKTE KAPALI KALAN METEOR..
İYİ OKUMALAR..
"Belkide bekliyebilirdin"dedi zackin arkamdan gelen sesi.
"Kolun nerde olduğunu söylemiyorlar"dedim arkamı dönüp söylediklerini takmayarak.
"Bekle"dedi zack ve resepsiyondaki adamın yanına gitti.
"Kol mikaolson"dedi zack aynı benim gibi.
"Bakın sadece 1.dereceden ailesi girebilir"dedi busefer gerçekten sert çıkan adam.
"Olmadığımızı kim söyledi"dedi ve elini cebine sokup bi miktar para çıkartıp adama uzattı "kaç numara demiştin"dedi zack piç smile atarak.
"1978"dedi adam etrafına göz gezdirdikden sonra parayı alarak.
"Hadi 1978 numaralı odayı bulmalıyız"dedi zack arkasını dönüp gülümseyerek.
"Bende halledebilirdim"dedim altta kalmamak için ve asonsere doğru yürümeye başladım.
"Tabi"diyerek yanıma geldi.
Bu hastane asonsörleri herzaman böylemi yaklaşık 10 dakikadır asonsörün gelmesini bekliyoruz.
"Lanet olsun hadi bitch"dedim ve asonsorun tusuna aralıksız basmaya başladım.
"İşte"dedim asonsörün geldiğine sevinerek ve asonsore bindik.
6. Kata çıktığımzda bütün kapılara tek tek göz gezdirdik en sonunda 1978 numaralı odayı bulunca içeriye bodozlama girdim.
Kol uyuyordu aksini düşünmek bile istemiyordum. Hemen yanına gidip ikili koltuğa oturdum burda beklemekten başka çarem yoktu yada daha iyi bir işim.
Şuan sadece kolun sapa sağlam bu ölü kokan hastaneden çıkmasını istiyordum aklımdaki soru beni hala sömürüyordu april? Jess? Ahhh şuan bunları düşünmem çok saçma biliyorum ama engel olamıyorum kendime.!
Kolun gözlerini araladığı görünce zackin yanindan kalkarak kolun yanina gittim.
"Koll"dedim sadece kol insan 'kol yorma kendini ben burdayim'der aslinda benim burda olmamı umursamaz sadece laf iste hem nedemis atalarımız laf olsun torba dolsun dimi ama.
"Nerdeyim lan ben"bak işte neydi şimdi bu?!?!?!?? biraz önce düşündüklerimi söylemediğim için beynimde ufak bir zafer dansı yapıp yarı baygın, yarı uyanık kola geri döndüm.
"Tozu fazla kaçırmışsın!!"dedim etrafa göz gezdirerek.
"Fazla kaçırmadım"oturduğu yerden doğrulmaya çalışarak devam etti "o orospunun suçu"dedi kaşlarını çatarak!!
Al işte kesin april!!! Ama şimdi hangi kız diyede soramam bu keş beni kesin tersler yine.
ESOESSS!!!!
Zack yerinden kalkarak kola doğru yaklaştı "adı neydi şu küçük sürtüğünün"dedi bana bakıp göz kırparak.
WHY??!?!?!? Olm sen beni sevmiyormusun kolu bana ayarlamaya çalışırmış gibi konuşuyorsunn nıçh nıçh hiç yakıştıramadım!!!