Arkadaşlar, öncelikle bütün kadınların kadınlar günü kutlu olsun! Iyi okumalar!💕💖💕💖💕💖
Hadise Murat'a tokat atar ve arabadan iner.
Murat: Hadise bekle!Hadise aglayarak taksiye biner ve Merve'nin evine qider.
Murat: Offf salak kafa ne dedin kıza be!Hadise Merve'nin evine gelmişti. Merve kapıyı açtı.
Merve: Hadise?! Ne oldu sana??? Geç hadi...
Hadise: Merve ne olur şimdi biraz dinlenmek istiyorum akşam konuşuruz! Bu arada Murat ararsa, benim burda oldugumu söyleme.
Merve: Hııı anladım canım. Benim odamda uyuya bilirsin.
Hadise: Çok sagol...
Merve: Ne demek canımın içi!
(Hadise aglaya aglaya uyuya kalır. Uyandıgında akşam olmuşdu. Salona indi, Merve yemek yapmışdı. Sofraya oturdular.)
Hadise: Ellerine saglık. Çok qüzel olmuş...
Merve: Hadise bir lokma bir şey yemedin yaa.
Hadise: Canım istemiyor.
Merve: Ben bize kahve yapıyim. Sende artık anlatırsı ne oldugunu. Gerçi ben tahmin ediyorumda...
Hadise: Tamam.Hadise herşeyi Merveye anlatır.
Merve: O Aslı'yı varya böyle saçından başında tutup yolacaksın! Kızım ne hakla sana öyle bir şey söyleye bilir?! Hemde bir röpörtajda! Eee Murat ne dedi?
Hadise: (Aglayarak) Bende o sözlere katılıyorum dedi! Yüzüme baka baka yani ben koca avcısıyım dedi Merve!
Merve: Neee?!!? Murat'tan hiç beklemezdim...yazık! Peki ne yapacaksın?
Hadise: Ne yapmalıyım ki Merve? Beni koca avcısı sanıyor yaa!!!
Merve: Şşşt tmm gel gel buraya. (Sarılırlar).Sonra televizyon izlerler...Hadise tabi hala Muratın o sözlerini düşünüyordu. Merve de sösyal medyayı kurcalıyordu.
Merve: Ohaaa! Pesss artık...
Hadise: Ne oldu ya?
Merve: Yooo bir şey yok...ben bir şey bilmiyorum ya...
Hadise: Merve ne saçmalıyorsun yaa? Ver telefonu bakıcam! Merve ver dedim!
Merve: Ama sakin olucaksın tmm mı?
Hadise: Ay Merve tmm....
(Hadise telefonu aldıgında şok oldu! Murat ve kardeşi bir barda, ve Murat bir kızla dans ediyordu!)
Hadise: Ohaaaa!!! Bir de öpseydin Murat bey! (Derken kız Muratın yanagından öpüyor!) Merve kalk! Hazırlanıp gidiyoruz!
Merve: Nereye?
Hadise: Sence? Tabiki onların gittigi bara!
Merve: Eminmisin?
Hadise: Merve tbk eminim....hadi intikam başlasın.(Hadise ile Merve hazırdılar)
Hadise:Merve:
Merve: Kızımmm ateş ediyorsun! Varya Murat seni böyle qörürse hele dans ederken....kıskançlıktan qeberir!😂😂😂
Hadise: Canım ben oraya kendimi kıskandırmaya qitmiyorum. Sadece onun yaptıgını yapıyorum. Kafama takmıyip eglenicem! Merve yalnız sende az degilsin haaa. Yakıyorsunnn!
Merve: Mersiiii...hadi çıkalım.Hadisenin anlatımından (Geldigimizde bir masaya oturduk. Murat'la Ali'yi gördük. Yine yanlarında o kız vardı. Merveyle birşeyler içtik...sonra Ali bizi fak etti. Murat'la yanımıza geldiler.)
Ali: Hadise? Merve? Ne işiniz var burda?
Hadise: Alicim hani burası bir klup ya. Hani insanlar gelip egleniyor, dans ediyor. Sizin yaptıgınız gibi mesela!
Murat: Aynen! Bizim yaptıgımız gibi...hadi Ali gel!
Merve: Sen istersen gide bilirsin, Aliyi niye çekişdiriyorsun?
Ali: Aynen yaa ben kızlarlayım. Hadi Murat oturalım yaa.
Murat: Aman eksik kalsın! Şimdi bu bir kavga başlatır!
Hadise: Merve! Bastı burası hadi dans edelim!
Murat: Zaten ondan başka hiç birşey bilmiyorsun!
Hadise: Senin amacın ne ya? Siz bir uzaklaşsanız çok qüzel olucak!Hadise ile Merve dans etmeye başlarlar. Çalan şarkı "Hey Mama-David Guetta feat. Nicki Minaj". Çılgınca dans ediyorlardı. Murat hep Hadiseyi izlerdi. Hadisenin yanına bir erker geldi.
X: Merhaba Hadise hanım. Bir selfie yapabilirmiyiz?
Hadise: Tabiki.
X: Tşk, beni yakından tanımak istermisiniz?
Hadise: Yok kardeşim, görüşürüz.
X: Ya bakın gerçekten pişman olmassınız!
Merve: Kardeşim kafan basmıyormu?
Hadise: Bak uzaklaş yoksa bir kaza olucak!
Murat: Ne oluyor burda?
Hadise: Bir şey yok halledemiyecegimiz bir şey degil!
Merve: Lan sen hala burdamısın?
X: Hadise hanım bakın gerçekten beni yakından tanırsanız farklı düşünürdünüz!
Murat: Ne diyosun lan sen????
(Murat adamı döver. Hadise ayırır!)
Hadise: Sana ne ya? Sana ne? Sana ne?! Ben koca avcısı degil miydim? Ne oldu Murat bey zoruna mı qitti? Kiz arkadaşını bekletme bence!
Murat: Hadise yeter! Çok pişmanım tmm mı? Sana o sözleri söyledigim için çok pişmanım!
Merve: Ben sizi yalnız burakıyim!
Hadise: Merve bekle bende geliyorum! Zaten bu saçma sapan sözleri dinlemeye ne hefesim, ne zamanım var!
Merve: Eminmisin?
Murat: Sen gelsene bir benle! (Hadisenin kolunu tutup dışarı çıkartır!)
Hadise: Murat gerçekten yeter ben bıktım, tükendim artık...
Murat: Bende bunu söyleyecektim zaten. Hadise olmuyor böyle...
Hadise: Ne demek bu?
Murat: Ben ayrılmak istiyorum!
Hadise: Ya bende diyordum ki bunun tavırları ne böyle! Senin önceden benden ayrılmak istedigin zaten belliydi! Özgürsün Murat Boz! Şimdi uça uça başka kızlrın koynuna girebilirsin!
Murat: Hadise saçmalama....arkadaş kalalım...
Hadise: Hahahaha arkadaş....peki öle olsun arkadaşım. Ama asla unutma geri dönuş olmayacak! Sakın unutma!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
HadMur hikayesi❤
RomanceSevmek qüzel şey, aşık olmak qüzel şey. Eger aşk'sa biz ona HadMur diyoruz💫❣