3. Zbor

49 7 7
                                    

După cîteva săptămîni:
A venit si ziua mult dorita de mine.Ziua meaa
Dimineaţa:
Ma trezesc din cauza unui bocanit la usa.Ma ridic in capul oaselor si zic intra pe un ton somnoros si stins.
- Buna dimineata scumpo!La Multi Ani!!
- Multumesc.zic eu pe jamate adormita.
- Yoy...uite cit e ora hai scoala ca o sa intirzii la avion.
In mintea mea ma intreb care avion.Ma ridic in picioare si imi dau seama ca chiar am sanse sa intirzii.
- Mama dar bagajul meu?!?
-Nu iti face griji.L-am facut eu aseara pentru tine.
- O...mama esti cea mai buna.spun eu dupa ce o sarut pe obraz.
M-am dus sa fac un dus si m-am dus sa ma imbrac.M-am imbracat asa:

Dupa care am coborit sa iau micul dejun

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa care am coborit sa iau micul dejun.Dupa ce am mincat, mama m-a petrecut pina la aeroport pentru asi lua ramas bun.
La aeroport:
-Oh... draga mea o sa imi fie foarte dor de tine.spune ea imbratisindu-ma.
-Si mie o sa imi fie dor de tine.Spun eu raspunzindu-i la imbratisare.
Dupa ce ne-am luat rams bun, eu am plecat spre avion cu toti ceilalti oameni.
In aeroport:
Dupa ce am intrat in avion s-a auzit o voce care a zis sa ne punem centurile de siguranta.
- Ma scuzati, puteti sa imi aratati locul 49?
-Da, e chiar aici.spun eu aratind spre locul de linga mine.
-Oh, multumesc mult.spune baitul care se aseaza linga mine.
Dupa citeva ore de zburat am ajuns intr-un sfirsit in Koreea.Il sun pe tata pentru al intreba unde e barbatul care trebuie sa ma duca la hotel.
Conversatie telefonica:
- Hei, tata eu am ajuns dar unde este persoana aceea care trebuia sa ma conduca la hotel?
- Aisgh! Draga mea scuza-ma dar el nu poate sa ajunga azi la tine...poti sa astepti la aeroport pina miine?
-Ohh, lasa ma duc eu singura.O sa gasesc eu hotelul acela.
-Bine scumpo, imi pare rau.
- Nu e nimic, o sa fie okay.
-Ok pa atunci.
- Pa tata.
Dupa ce am vorbit cu tata si mi-am luat bagajul am pornit spre primul hotel care il voi vedea.Am mers vreo doua ore incontinuu si nimic.Era ora 1:00 AM, sunt atit de obosita asa ca am hotarit sa ma opresc putin intr-un parc ca sa ma odihnesc.In partea opusa a unui trotuar mergea nostalgic un baiat, dar spre mine a venit un om care cred ca era beat.
-Buna frumoaso,vii la o tura cu mine? Spune el cu o privire perversa.
-Nu vin nicaieri cu tine.Spun eu pregatindu-ma sa plec.
Dar acesta ma ia pe sus si zice ca nu este asa cum vreau eu.Eu am inceput sa tip dupa ajutor dar nu mai era nimeni inafara de acel baiat care era cu castile in urechi.Am inceput sa tip mai tare si sa gesticulez pina cind baiatul acela ma observat.Pina a ajuns acel baiat la noi barbatul acela a reusit sa ma dea jos de pe umar si sa imi rupa maioul.Acel baiat a alergat cit de repede a putut si la batut mar pe acel individ.
Eu am inceput sa pling si sa tremur.
-Esti bine? Ma intreaba acesta putin ingrijorat.
-N...nuuu! Spu  eu incepind sa pling si mai tare.
Baiatul instinctiv ma luat in brate si a incercat sa ma linisteasca insa de la atita presiune pe mine eu am lesinat.Ma trezesc din cauza unei zguduituri, cind ma uit era cineva care ma ducea in spate si imi mai si ducea si valiza.
Imi ridic incet capul de pe umarul sau masiv si il rog sa ma dea jos.Acesta ma da jos si cind vede ca maioul meu e rupt si ca lumea de pe drum se uita ciudat la mine.El vazind asta ma cuprinde si imi zice:
-Stii ca maioul tau e rupt da?
-D...da stiu, am nevoie de unul nou din bagaj.
-Stai, spune el dindumi jacheta lui si dindumi un pulover nu chiar gros, fiindca afara deja e aproape sa ploua.
-Mersi, spun eu cu o voce stinsa.
Dupa ce m-am imbracat ma intrebat:
-Ok, ai unde sa te duci?
-N...Nu am unde fiindca persoana care trebuia sa ma duca la hotel nu a putut sa ma ia de la aeroport.
-Dar la care hotel trebuia sa te duca?
-Asta e si problema ca nu stiu, daca stiam de mult eram acolo si nu mai stateam dejeaba in parcul ala.
-Ok, hai la mine.
Eu m-am blocat si nu am stiut ce sa spun.
- Ce? Ai vreo alta optiune? Ma intreaba el.Nu iti fa griji nu sunt un psihopat pervers.
La aceasta replica nu am putut sa nu rid.
-Scuze, bine sa mergem oricum e pre tirziu sa mai lucreze vre-un hotel.Totusi este ora 2:30 AM .
Dupa ce am ajuns la baiatul miesterios acasa, el ma condus catre camera lui si mia zis ca pot sa dorm aici.Nu am mai asteptat mult si am pus capul pe perna adormind instantaneu.

Deci...cum va pare capitolul acesta? Va rog sa nu ma omoriti ca am postat atit de greu.
P.S.
MULTUMESC ochisorilor care au vazut carte si am o rugaminte...daca voua va place carte va rog sa o propuneti si altor prieteni.Promit ca o sa ma revansez prin a posta mai des si capitole mai lungi. Scriti in comentari sau in mesaje private ca va placut sau ce as putea sa mai adaug cartii...mersi

910 cuvinte.

Give me wings to flyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum