12 Κεφάλαιο

82 30 4
                                    

' Δυστυχώς οι γονείς σου και ο ο φίλος έχουν πεθάνει '

' TAEHYUNG '

' Σταματά να προσπαθείς Yoongi. Απλά ότι και να δεις μην φοβηθείς και μην κάνεις τίποτα '

' Μην ανοίξεις την πόρτα. Απλά γυρνά στο δωμάτιο σου '

' TAEHYUNG? '

' Είμαι ένας φίλος σου. Σύντομα θα καταλάβεις απλά τώρα κάνε οτι σου λέω '

' Σήμερα έμαθες κάτι. Για να καταλάβεις πρέπει να σκεφτείς '

' Απο εδώ και πέρα θα γίνονται κάποια περίεργα πράγματα. Για να καταλάβεις πρέπει να τα σκεφτείς πολύ καλά '

' αγαπητή μας τηλεθεατές σας ενημερώνουμε για την νέα είδηση για το δυστύχημα που είχαμε πρίν λίγο καιρό. Σύμφωνα....'


' Δεν μπορείς να γελάσεις εύκολα, μόνο όταν κάτι είναι πολύ σημαντικό για εσένα '

' Και εγώ πριν λίγο καιρό είχα ένα ατύχημα με τους γονείς μου και τον φίλο μου '

Το αγόρι ξύπνησε απότομα από τον ύπνο του.

Μέσα στο όνειρο του πεταγοταν  διάφορες σκηνές. 

Πλέον μετά από αυτό το αγόρι ήταν σίγουρο πως όλα αυτά δεν ήταν τυχαία.

Σηκώθηκε και πήγε στο σαλόνι. Πήρε το άλμπουμ με τις φωτογραφίες που είχε από μικρός και άρχισε να το ξεφυλλίζει.

Καθώς πήγαινε στην επόμενη σελίδα μεγάλωνε και η ηλικία του.

Κάτι παρατήρησε.


Προτού γνωρίσει τον φίλο πάντα ήταν ανεκφραστος ενώ μετά στις φωτογραφίες με τον Taehyung πάντα χαμογελάει.

Τα μάτια του άρχισαν να τσουζουν διότι δάκρυα ήθελαν να τρέξουν από τα μάτια του.
Αυτή την φορά τα συναισθήματα του δεν τα κράτησε μέσα του.

Άρχισε να κλαίει με λυγμούς και μέσα στην ησυχία που επικρατούσε μέσα στο δωμάτιο την έσπαγε ο ήχος από το κλάμα του.

' Με αφήσατε όλοι. Με παρατησατε μόνο '

Άρχισε να λέει μόνος στου στον εαυτό του ανάμεσα στο κλάμα του.

' Με άφησες Taehyung. Υποσχεθηκες πως δεν θα με άφηνες ποτέ.
Ποτέ....'

Είπε και στο τελευταίο η φωνή του έσπασε

Σκούπισε με τα χέρια του τα μάτια του που είχαν γεμίσει δάκρυα και σηκώθηκε όρθιος

' Όλα πλέον μου θυμίζουν εσάς. Θέλω να σας ξεχάσω. Πονάει περισσότερο να ξέρω πως έχετε πεθάνει '

Είπε στον εαυτό του και πήρε όλες τις κορνίζες και το άλμπουμ με τις φωτογραφίες και πήγε μπροστά στο τζάκι.

Έκατσε κάτω στο πάτωμα και αρχισε να κόβει Όλες τις φωτογραφίες σε μικρά κομμάτια.

Αφού έκοψε όλες τις φωτογραφίες έβγαλε από την τσέπη του έναν αναπτήρα και τα άναψε όλα φωτιά. Τα έριξε μέσα στο τζάκι και αρχίζοντας ξανά να κλαίει, έβλεπε τις φωτογραφίες να γίνονται στάχτη.

Αλλά άφησε μόνο μια φωτογραφία. Μια με αυτόν και τον Taehyung. Αυτή την φωτογραφία δεν μπορούσε να την κάψει. Την είχαν βγάλει εκείνη την ημέρα που ήταν να πάνε εκδρομή.


















' Σου είπα να μην φύγεις στιγμή από κοντά του αλλά εσύ δεν με άκουσες '


' Προσπάθησα. Προσπάθησα και του πω κάποια πράγματα. Ότι μπόρεσα του είπα '

' εκεί που πήγαμε να τους ενώσουμε διαλύθηκαν. Έτσι ήταν πάντα. Ποτέ δεν άκουγε τους άλλους '

' Το καλό είναι ότι και οι δύο έμαθαν κάτι, αλλά πλέον δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο '

' Ότι ήταν να μάθει το έμαθε. Από αύριο πρέπει να ξεκινήσω. Αύριο θα μάθει την αλήθεια. Μόνος του θα τα καταφέρει είμαι σίγουρος. Και ο δικό σου θα τα καταφέρει.'

' Το ξέρω. Εξάλλου το δικό του θέμα ήταν πιο εύκολο. Η μέρες ήταν μετρημένες. '

' Αύριο όλα θα είναι τελειωμένα. Όλα θα μπούνε στην θέση τους '






_________________

Γεια σας


Ποιοί να ήταν άραγε αυτοί οι δύο που μιλούσαν;

Αφήστε σχολιο και ψηφίστε για να τα μάθουμε όλα.

Ευχαριστώ ♡

MY FRIEND || M.YGWhere stories live. Discover now