+7

106 13 0
                                    

mesej
mesej
mesej
mesej
mesej

" comfirm namjoon " aku melangkah menuju ke arah meja ruang tamu lalu menyapai phoneku.

from; namjhons

7.05pm " ya"

7.05pm " ya "

7.06pm " nanti ada masa tk "

7.06pm " kalau ada nanti aku nak ajak kau keluar "

7.07pm " palliwa notice "


Pfft thish guy.

To; namjhons

" keluar? malam ni? " 7.15pm

7.15pm " yesh "

" arraseo tapi kau ambil aku, kau yg ajak kau la ambik okay? " 7;16pm

7;16pm " no problem. kira kira pukul 8 nanti aku dh dekat depan pagar "

Iyeke boleh percaya?

Aku menuju ke bilikku seraya membawa phoneku. Aku tercari cari charge phoneku di atas meja.

" mana charge ni " aku terus menuju ke tingkat atas iaitu bilik jin.

Aku mengetuk pintu biliknya.

" masuk "

Kedengaran suaranya serak sedikit. Aku memulas tombol pintu biliknya, dia hanya duduk menghadap laptop nya.

Game.

Aku menghampirinya yang sedang melayan game itu. Di bahunya terdapat sugar glider berpaut di situ.

" kiyowo " aku membelai haiwan tersebut.

" ada apa datang sini? " jin hanya fokus kepada game nya sahaja. Dia tidak memandang aku langsung.

" aku cari charger- "

" nah pinjam la charger aku dulu " dia hanya memberi charger tersebut tanpa memandangku.

" gomawo " aku membelai haiwan itu semula lalu melangkah keluar dari biliknya.

____

Aku menekan punat on phoneku yang berada di kanan. Terpapa jam sedang menunjuk pukul 17;48pm dan battery baru sahaja 55%.

Aku mengambil baju hoddie yang berwarna purple lalu memakainya.

Aku mencabut charge tersebut dari phoneku lalu aku menuju ke bilik jin semula untuk menghantar charge nya.

" kau nk pergi mana?" dia masih melayan game di laptop nya.

" keluar " jawabku sepatah.

Dia hanya mengangguk. Aku terus melangkah keluar dari biliknya lalu phone mengeletar menandakan seseorang call.

[OG] lips | kim seokjin Where stories live. Discover now