#5#
Jimin'e karşı kinim vardı ve bu kin beni kaçırdıktan sonra arttı.
Bana yaptığı şeyleri unutmadım hiçbir zaman. O konuya gelirsek.Ben bu okula başladığım zaman Jimin denen adi kandırıkçıya Aşık oldum ve ben yani. Neyse jimin'le 1 ay çıktıktan sonra beni bir kızla aldattı ben onu çok severken yaptı bunu bana o yüzden 2 yıldır onunla düşmanız.
__________________♥_________________
Şimdi yanımda Abim olsa keşke " Abi neredesin keşke bir an seni görüp, sarılıp, koklasam sana sarılıp uyumayı özledim. Hatırlar mısın yağmur yağdığı zaman hiç tereddüt etmeden yanıma yatardın, ama şimdi yoksun ve sensiz korkuyorum Abi adını unuttum ama bana kırılma 7 yıl sonuçta yüzünü az çok hatırlıyorum. Ne olur beni bul ya da karşıma çık abi babam olacak soysuz yüzüne evi terk ettin keşke seninle gelseydim, keşke senden başka erkeğe inanmasaydım, güvenmeseydim şuan karşıma geçip bana bakıp, benim saçlarımı örsen keşke. Gözlerinin kahvesini özledim Abi. Hiç olmadık bir anda çık karşıma bana sarıl, beni eskisi gibi sar sarmala, beraber uyuyalım , sen beni ders çalıştır. Şuan nerdesin bilmiyorum ama hani sen şarkı söylemeye özellikle Rap'e bayılırsın ya hani ilk Rap'ini yazıp bana okudun ve Baban eve içkili gelip sana sinirlenip senin ilk Rap'ini yırtmıştı işte o an keşke o Rap'i saklayabilseydim bilirsin babam bizi sevmez. Abi biliyormusun ben senin dışında birini sevdim, ona güvendim ama güvenmez olsaydım. Senden sonra birine güvenmek benim dünyadaki en büyük aptallığım heleki Jimin diye bir karaktersizin aşkına güvendim şuan bura olup yüzüme tükürsen yeri Abi. Abi beni bu kuyudan bu karanlık ve ıssız kuyudan sen çıkarabilirsin. Senin her gece kokunu aradım özledim ama sabah gözlerimi açınca yanımda YOKTUN! Yağmur yağarken, odam karanlıkken ben korkarken yoktun Abi. Kokunu bilmesem bile özlüyorum Abi. Sen yağmur yağarken ben korkup ağlarken yanımda aradım ama sen yoktun dünya bana yüzünü döndü abi. Seninle küçük çaplı kavga etmelerimizi özledim hemde çok. Niye yanımda yoksun ben korkarken. Ağlarken gözümün yaşını silen çocuk yok yanımda. Beni duyan yok aramızda beni duyan YOK! Görmeyeli özledim seni. Ölüyorum sensizken ama senin haberin yok Abi. Bu Yüreğimin ortasındaki kanayan yarayı saran kişi bir tek sen vardın sende "7" sene önce ellerimden kayıp gittin abi. Senin şimdiki halini merak ediyorum niye biliyormusun bakalım sana bakınca eskiden sana duyduğum Aşkı bir daha hissedebilirmiyim? Evet ben sana aşıktım neden çünkü seni kaybetmekten korktum senin gibi bir abim var sana değer verdiğim kadar kimseye değer vermedim... Korktuğum başıma geldi. Sen...... Abi sen şimdi yoksun seni kaybetmekten korktum ve korktuğum başıma geldi. Seni kaybettim ve bulamıyorum Nerdesin ABİ NEREDE???
Bazen sensiz ağladım abi bu dünya Zindan gibi geldi bana. Bazen annem ben ağlarken gelip sarıldı bana. Bir hevesle dönerdim sen gelmişsindir diye ama yine yoktun abi yoksun yanımda Ağladım Sensiz. Bak şimdi beni biri kaçırdı kaçıran düşmanım. Abi sen Olmasaydın beni kaçırmazdı ama sen Sen yoksun lanet olsun ki yoksun. Şuan yanımda olsan bir dakika bile senin omzuna yatıp ağlarım abi o kadar yalnızım ki sensiz sen gittikten sonra babam annemi çok dövdü abi sen olsan buna karşı çıkardın. Babam benim canımı da çok yaktı. Abi keşke sende olsan canım bu kadar yanmaz. Şimdi tanımadığım bir adam benimle evleneceğine söylüyor.
Senden başkasına "Abi" demek koyar bana zaten sensizlik koydu bana.
Neredeysen bul beni ansızın çık karşıma. Gerçekten şimdi anladım bu hayat sensiz çekilmez abi. Bu hayat bana zindan. Eskiden benimle zorlada olsa alışveriş yapardın. Bana elbise seçerdin. ÖZLEDİM ABİ O GÜNLERİ ÖZLEDİM. Belki evlisin belki çocuğun var bilemem. Senzi boğazım tutulup iple boğuluyorum sanıyorum Abi. KOKUNU özledim abi o kokuyu bir kez içime çeksen tanırım ama YOKSUN!! Ne olursa olsun beni bul. Bende ne olursa olsun seni bulacağım ABİM.
Hayatım hep keşkeler ile geçti beni bul ki keşkeler kalksın hayatımdan.
♥MİN YUN♥
Abimin kim olduğunu anlayanlar yoruma yazsın
...PLEASE...ÖPTÜM.