Toen ik zag wat er stond was ik meer boos dan jaloers ofzoo.. Ik hou zelfs niet echt van hem dus ja. Ik was zo boos dat ik direct men spullen in pakten. Ik heb lang genoeg gewacht maar soms gaat je geduld gewoon op. Ik moet er echt even tussenuit. Ik pakten men koffer en paspoort en pakte men sleutels. Ik had een simpele zwarte broek aan met scheuren en een rode boyfriend sweater. Ik deed men nikes aan en vertrok in men auto. Ik dacht na naar waar ik zou gaan en we naar Lyon gaan in Frankrijk. Ik zetten direct vaart naar men bestemming. Ik ging eerst naar een nachtwinkel en kocht chocolade, etc.. Ik tikte men bestemming in in mijn GPS en vertrok, in de hoop dat ik alles vergat.
Pov Soufiane
Ik stuurde een berichtje naar yasmina of we konden praten en ze vond het goed. Ik ging naar be eden en zg daar een zieke nisrin ik zei haar dat ik weg ging. Ze vind het goed en ik vertrok in men auto naar de afgesproken plaats. Daar aangekomen zag ik van ver yasmina al zitten op een bankje. Ze glimlachte een beetje toen ze zag dat ik aankwam. Ik zei :hey alles goed?
Y: ja alhmdlh net zoals daarjuist hé
S:kijk ik ben niet getrouwd. Ik weet niet vanwaar je dit haalt maar het is niet zo
ik zag hqar met gefronste wenkbrauwen kijken. Ik voelde mee wel wat schuldig tegenover nisrin maar boeien. Ze zei :dus je bent nog single? Ik gaf haar en knipoog en knikte. Ze besprongen me zowat en knuffelde me. Ze zei :ik heb je gemist soufiane. Ik Zei :ik jou ook schat, zullen we alles vergeten en verder gaan. Ze knikte heel enthousiast en gaf me een kus. Ik wist het zeker ik had haar back men vrouwtjeIk Zetten haar thuis af en ging dan naar huis in men auto. Ik ging met een goed gevoel naar huis. Ik kwam aan en k riep :ik ben thuis! Ik zag langs buiten dat alle lichten uit zijn mss slaapt ze al. Ik keek in de woonkamer en zag niemand. Ik keek door zowat heel het huis en vind haar nergens. Ik keek naar buiten en haar auto was er ook niet. HUH? Naar waar is ze naartoe? Ik bleef er maar bij dat ze een luchtje is gaan scheppen en ging met een raar gevoel slapen.
JE LEEST
~Wassim en Nisrin~ ( voltooid )
Любовные романыDit verhaal gaat over nisrin een doodnormaal meisje. Maar je zult zien dat geluk niet haar beste vriend is. Zal wassim ooit van har houden? Niks mag gekopieerd worden!! ❗️❗️❗️❗️