KADINA ŞİDDET ( 8 Mart özel)

91 64 36
                                    

Eskilerden kalma olaylar var çevremizde. Hâlâ daha kadınlar hor görülüyor, ve hala daha erkeklerin güçleri kadınlara yetiyor. Öncelik olarak bu konudan başlamak istedim. Çünkü kadınlara önem veriyorum. Keşke her insan da benim gibi önem verse.. Erkeklerin kadınlara şiddet uygulaması için bir çok nedeni var, değil mi? Mesela kadınların kendilerini önemsememesi sonucu erkekler deliriyor ve sonrası cinayet. Bir diğer neden ise kılık kıyafet. Neden bir kadın istediği gibi giyinemiyor? Aslında hayvanlara bile tecavüz eden, hayvanlara bile saygısı olmayan bu insanlardan başka bir şey beklenemez zaten. Onlar da haklılar. " KARAKTER " olmazsa onların suçu ne? Peki bu adamlar güçleri yettikleri o kadınlara, hatta kızlara bunları yaptıktan sonra vicdanları susuyor mu? Gerçekten de bir kadına tecavüz edip ya da şiddet uygulayıp rahatça hayatına devam eden erkekler var mı? Tabikide var. Her yerdeler onlar. Peki neden bir erkek karısı bile olmadığı, tanımadığı bir kadının giyimine neden karışır ki? Akıl sır erdiremiyorum insanlara. Aslında karısı da olsa istemediği hiç birşeyi zorla yaptıramaz. Yaptırmak için de ona fiziksel, cinsel, psikolojik olarak şiddet uygulayamaz. Mesela, evlilik içinde kadına tecavüz ediliyor, hatta evliyken boşanan kadınlar kocası tarafından öldürülüyor. Şimdi bir düşünelim kadına şiddet olaylarını. Bir başörtülü kadının baş örtüsünü sokakta yürürken çekiyorlar mesela. Başörtü kullanmayan kızlar da şortla veya etekle gezemiyor sokaklarda, üstelik yaz ayında. Çünkü her yer sapık ve cahil aptallarla dolu. Böyle insanları bırakın bir yana. O kadınların sığındığı polisler bile, tacize uğramış iki kıza " O zaman bu saatte şortla gezmeseydiniz siz de. " deyip darp uyguluyor.

Peki bir şey soracağım : " Biz kimlere güveneceğiz? "

Biz demokratik bir devletiz, çağdaş bir ülkeyiz. Bunlar neden oluyor? Bir de şu trafik mevzusu var. Erkekler trafikte kadın sürücü görünce yol bile vermiyor. Kadınlar araba da mı kullanamaz? Biz nasıl bir ülkeyiz ya da onlar nasıl insanlar??
Bence insan değiller. İnsanların vicdanları olur. Kadınlara ne olursa olsun, şiddet uygulanmamalıdır. Bu ülkede kimse elini kolunu sallayıp, yolda gördüğü kadınlara laf atıp, istismarda bulunamaz ya da el kaldıramaz.

Unuttuysanız söyleyim:
" BURASI İRAN DEĞİL, TÜRKİYE !!"

Unuttuysanız söyleyim: " BURASI İRAN DEĞİL, TÜRKİYE !!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MİNİMİNNACIK DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin