de vrede bewakers stormen binnen ze pakken mij en mijn broer bij de hals en slepen ons naar buiten. de regels zijn sins kort heel erg streng geworden. maar ja. we hebben niet eens tot ziens kunnen zeggen tegen mama ik kan aan haar zien dat ze gaat beginnen te huilen en kan van haar mond aflezen dat ze zegt "kom terug".
als we even later op het plein staan kijk ik mjnn broerje geruststellend aan. dan komt de vrouw binnen met de gekke haren. ze begint weer te prate en denk zelf dat jullie wel weten wat. dan loopt ze naar de meisjes bol. ze graait met haar lange nagels en pakt een briefje. "kate safenheart". nog voor dat het meisje begint steek ik mjjn hand op en schreeuw "IK BIED ME VRIJWILLIG AAN!!". het meisje kijkt me vol ongeloof aan en steekt dan haar 3 middelste vingers de lucht in. ik loop naar het pofium n hou een sluwe grijns op mijn gezicht. "en nu de jonges" klinkt een stem naast mijn oor. Ze loopt naar de bol en ik kijk fe jongen aan die vrijwillig zou gaan en knik naar hem. ik krijg een knik terug. nog voor sam het briefj kon oplezen voor de jongens steekt clive zijn hand op. samen pakken we onzw handen vast en steke ze de lucht in en grijnzen naar de camera's.
*********************
ik hoop dat jullie het leuk vonden tips zijn tijd qelkom
NAMEN HEB IK ZELF BEDACHT EN ALS IEMAND DEZE NAMEN AL HAD STUUR BERICHR DAN VERANDER IK ZE METEEN!!!!