Περιπλανήθηκα στον χώρο του Πανεπιστημίου,το κτήριο των θετικών επιστημών ήταν αρκετά μεγάλο.Οι περισσότερες αίθουσες ήταν πειραμάτων και υπήρχαν μερικές αμφιθεατρικες επίσης.Κάθε κτήριο είχε ένα κύριο αμφιθέατρο στο οποίο συνήθως διοργανώνονταν ημερίδες και συνέδρια.Αφού βρήκα την αίθουσα από όπου θα έπαιρνα το πρόγραμμα μου,πήρα τηλέφωνο την Choa.
Ch-Ναι;;
Ε-Choa μολις πηρα το πρόγραμμα,ππυ ειστε;
Ch-Καθομαστε σ'ενα παγκάκι κοντα στην πυλη
Ε-Οκ, ερχομαι.εκλεισα το τηλεφωνοΕυτυχως τα μαθηματα ειναι το πρωι και δεν εχω καθε μερα.Γενικως δεν ειναι επιβαρυμένο το πρόγραμμα οποτε θα εχω αρκετο χρονο για να βλεπω τα παιδια ελπιζω.
Ch-Ιωαννα εδω εδω!σηκωσε το χερι της για να την δω
Ε-Καλε πως κανεις ετσι;δεν ειμαι τυφλη
Ch-Για σιγουρια. γελασε
Ε-Anyway,πηρατε πρόγραμμα?
GE-Ναιι...*κλαμμενη φατσουλα*,μας εχουν γεμισει με μαθήματα
Yr-Τουλάχιστον εσεις εχετε συνηθισει και προσαρμοστεί στο περιβαλλον αυτο,να δω εμεις τι θα κανουμε...
KJ-Χαλαρωσε ρε Yeoreum,δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι τοσο
HY-Ποιος μιλαει,ρε εσυ οταν πρωτοηρθες ειχες παθει κριση
KJ-Δεν επαθα,εσκυψε το κεφαλι και τραβα το μανικι της GoEun,Go Eun πες της κατι!της ψιθύρισε σαν παιδακι στην μαμα του
Μετα απο λιγη ωρα φυγαμε και πηρα τον δρομο για το σπίτι.Καθως περπατουσα με ακολουθουσε απο πισω ενα μαυρο βαν που πηγαινε απελπιστικά αργα.Αρχισα να επιταχυνω το βημα μου οπως εκανε και το βαν,σταματησα αποτομα και φρεναρε κι'αυτο.Okay,αρχιζω να τρομαζω τωρα.Τα ποδια μου ειχαν φτασει σε σημειο τρεξιματος,παρ'ολα αυτα το αυτοκίνητο με ακολουθουσε ακομα,μετα απο λιγο σταματησα γιατι κουραστηκα και το βαν παρκαρε διπλα μου.Το παραθυρο του οδηγου κατεβηκε και προβαλε ο Jin.
E-Αληθεια τωραα;;ειπα ξεψυχησμενη
J-Οο ναι!
ESTÁS LEYENDO
Hold me tight[BTS fanfiction][Jin]
FanficΗ Ιωαννα ειναι ενα 18χρονο κοριτσι το οποιο αποφασιζει να αρχισει τις σπουδες του στη Ν.Κορεα.Εκει θα ξανασυναντησει τον κολλητο της και θα γνωρισει αλλα 6 υπεροχα αγορια!!