Stateam in bucatarie si imi pregateam o salata mare.In acelasi timp urmaream unul din serialele mele preferate.Dar ,ca de obicei, in cele mai interesante si palpitante momente publicitatea srica totul.Am luat telecomanda si am inceput sa butonez.M-am oprit si am lasat pe stiri,deoarece atentia mi-a fost furata de titlul stirei:"Idolii asaltati la aeroport".Am dat mai tare volumul si am ascultat:
"Se pare ca membrii faimoasei trupe EXO,acei baieti talentati si aratosi care au facut ravagii in randul adolescentilor,mai ales a fetelor sunt asaltiati cu intrebari si poze din partea presei la iesirea din aeroporul ______.Acestia si-au incheiat cu succes turneul in jurul lumii si s-au intors in tara.Fanele innebunite sunt,desigur si ele acolo,peste tot chiar si...
Ramasesem in fata televizorului si priveam cum fiecare membru era pazit de cate un bodyguard care il ajuta sa inainteze prin multime,Il vazusem pe Tao,pe Sehun,pe Kai,pe Chanyeol,pe toti,inclusiv pe el,pe Xiumin.
"O,nu...nici n-am avut timp..."
Am lasat totul la o parte,am stins televizorul si m-am indreptat spre debaraua de langa baie.
"O sa ajunga repede...O sa ma vada asa...Ce o sa creada despre mine?"
Am deschis micile usi si mi-am facut loc printre toate cutiile,galetile si ce mai era pe acolo si m-am asezat in fund.M-am lipit de perete, mi-am adus genunchii la piept si i-am inconjurat cu bratele.Si am stat...
"Dar poate n-o sa vina..Da!"Am dat sa ma ridic."Mai bine ar trebui..."
Si atunci am auzit usa.M-am oprit.Era liniste.Puteam auzi un fosnet care venea din hol.Puteam,de asemenea sa-l aud cum ma cauta.
-_____?Esti aici?a spus trecand pe langa debara si intrand in dormitor.
-Nu e acasa?Poate e la magazin...
Mi-am lasat capul incet pe genunchi si am inghitit in sec.
L-am auzit cum se indeparteaza,dupa care din nou usa.
"Fiuu!....a plecat....mai bine..si pentru mine si pentru el.Dar nu o sa ma pot ascunde asa la nesfarsit..."
M-am ridicat si am iesit de acolo.Am intrat in bucatarie ,am aprins televizorul si mi-am continuat de facut salata.Atunci am auzit cum cheia se rasuceste in iala.Am aruncat furculita si cititul pe masa si am alergat spre debara.M-am incuiat si m-am facut ct mai mica.Uitasem de televizor! "Firar!"
- ___.Unde esti?
A trecut de mai multe ori prin fata usilor.
-Ne jucam de-a v-ati-ascunselea?
Dupa ce verificase fiecare coltisor in parte s-a orit in dreptul usilor.A stat putin dupa care a incercat manerele.
-Aha!Te-am prins!Aici esti!Hai,acum poti sa iesi!Am castigat!a spus fericit
N-am raspuns.
- ____.Stiu ca esti aici!Deschide!
Ii puteam simti ingrijorarea in voce.
-De ce nu deschizi?S-a intamplat ceva?
A tacut pentru cateva secunde.
-De ce..Am facut ceva?Ti-am gresit cu ceva?Te-am facut sa te superi?Raspunde!Spune ceva...
A inceput sa apese si sa forteze usile.
-Baobei..
I se pusese un nod in gat,la fel ca si mie.
-Spune-mi...Ce am facut?
Am indraznit sa-i raspund intr-un final.
-Nimic!Tu n-ai facut nimic!Eu sunt de vina,nu tu!
-Spune-mi cum pot sa te ajut.Vreau..
-Nu poti!
-De ce?Ce e?
-Problema sunt eu!Nu...nu mai sunt la fel.Nu mai sunt eu.Nu mai arat la fel.
-Cum adica?Ce vrei sa spui?
-Stii ca mereu am avut probleme cu greutatea...acum...
-Vrei sa spui ca te-ai....
-DA!DA!M-am ingrasat!Si e ingrozitor!
-Baobei!Asta?Asta e marea problema?
N-am raspuns.
-Dar nu vad nimic groaznic in asta!Nu conteaza cum arati!Tu cei ramane mereu aceeasi pentru mine.Aceeasi persoana vesela,amuzanta,distractiva,talentata si sensibila,aceeasi persoana care imi imbunatateste ziua de fiecare data cand o privesc,aceeasi persoana pentru care mi-as da si viata,aceeasi persoana pe care o iubesc cel mai mult!
A tacut.Se facuse liniste.
-Xiumin?
Nimic.Am stat cateva minute fara sa mai spun ceva
-Xiumin...
M-am ridicat si am descuiat cat de incet am putut usile.Am deschis-o foarte usor pe una din ele.El statea jos cu picioarele incrucisate si cu capul plecat.Imediat a ridicat capul.Am dat sa inchid la loc usile si sa le incui,dar el a fost mai rapid.A tras cu putere de maneresi a deschis usile,tragandu-ma si pe mine.M-a prins si m-a strans puternic la piept.
-Prostuta mica!Inceteaza sa te mai gandesti la asta.Tu esti perfecta asa cum esti!Tocmai de aceea te iubesc asa de mult!Ai inteles?
-Mhm..
Mi-am inconjurat bratele in jurul lui si l-am strans si eu.Ii puteam simti bataile repezi ale inimii.Atunci mi-am dat seama cat de mult imi lipsise.