*Din perspectiva lui Ashley*
Aveam o durere mare de cap si cand spun durere mare ma refer ca e ca si cand cineva m-ar fi lovit cu o nicovala in cap si doare al dracului de tare!Mi-am dat seama ca ma aflam pe podeaua rece din camera mea de hotel.Ok cum am ajuns aici?Si stai....de ce sunt legata la maini??
Am incercat sa ma tin pe picioare si sa pot analiza ceea ce se intamplase.Acum ca vedeam mai clar am putut observa urmele de sange lasate prin camera dar mai ales cutitul de pe podea.Ceva se intamplase aici dar nu imi pot aminti.Am aruncat o privire la telefonul meu care era spart si nu puteam vedea cat e ora.Soarele era abia la rasarit deci sigur s-a intamplat ceva noaptea trecuta.M-am apropiat de cutit si am incercat sa tai funia care ma strangea de incheieturi.Dupa ce am rupt franghia am fugit pe hol sa vad daca era cineva care ma putea ajuta.Unde e Harry?Dar restul?Doamne sper ca nu au patit nimic altfel nu stiu ce as face.Odata ce am iesit pe hol am ramas incremenita cand am vazut urmele de sange si cativa angajati ai hotelului cum zaceau fara rasuflare pe jos.Scena din fata mea era atat de macabra si foarte greu de privit.
M-am chinuit sa inaintez pe hol si fara sa ma uit la mortii din spatele meu.Urmele de sange inca erau proaspete de noaptea trecuta.Chiar inainte sa mai fac vreun pas am auzit pasi mari ce veneau spre mine.Sangele imi inghetase in vene si imi cautam disperata pistolul.La dracu!Nu era in buzunarele de la blugi!Se pare ca ma voi lupta cu mainile goale.
"-Ashley!! ii aud vocea Barbarei."
Barbara a tresarit cand m-a vazut si mi-a sarit direct in brate.Dupa ce ne-am desprins am observat cat de ravasita era.Parul ei blond si lung nu era ingrijit cum il avea de obicei iar obrajii ei albi erau acum patati de sange si ochii rosii de la plans.
"-Barbara!Ce s-a intamplat aici? spun si totusi foarte disperata."
"-Nu iti mai amintesti nimic Ashley? intreaba cu o privire inocenta pe fata.Oare am fost drogata si de asta nu imi pot aminti?E si asta o posibilitate."
"-Nu...Ceilalti unde sunt? incerc sa schimb subiectul."
"-N-Nu stiu!Cel putin de Harry si de Zayn nu stiu absolut nimic.. spune ea cu greu si vad cum o lacrima cade pe obrazul ei."
Ok deci acum sunt foarte disperata!Daca i s-a intamplat ceva grav lui Harry?Daca l-au rapit sau chiar mai rau?Nu nu nu nu!Gandeste pozitiv Ashley!Harry e puternic!Sigur e bine intr-una din camerele de hotel.Nu-i asa?
"-Imi poti spune ce s-a intamplat?"
Barbara isi ridica privirea spre mine si lacrimile se scurgeau pe obrajii ei incontinuu iar rimelul i se intinsese peste tot.Imi dau seama ca s-a intamplat ceva foarte grav.
"-Ei bine....Seara trecuta a fost o petrecere la clubul hotelului si evident ca baietii s-au imbatat numai noi nu...Dupa aceea am inceput sa aud sunete de pusca si am vazut cum niste oameni imbracati in negru ne-au prins pe toti.Erau fosti oameni ai lui Alien Ashley!Unul dintre ei a impuscat-o pe Mahmure aproape de zona inimii dar tu nu iti poti aduce aminte caci ai fost drogata in seara aia!Dupa ce au facut cateva victime au plecat dar asta a fost ca un avertisment caci Trevor ne urmareste 24 din 24 si intr-un final ne va gasi si ne va distruge."
Nu imi venea sa cred ce auzeam.Cum dracu ne-au gasit aici?
"-Niall,Louis si cu Liam sunt la spital si asteapta ca Mahmure sa se faca bine.Eu am ramas sa te caut pe tine si pe Zayn si Harry."
"-Barbara daca Harry sau Zayn au....."
"-Nu! ma intrerupe ea.Nu au patit nimic Ashley!Stiu ca sunt bine!Trebuie sa fie bine! tipa ea in timp ce lacrimile continua sa cada pe fata ei."
CITEȘTI
Here with you //H.S.//
FanfictionAshley Edwards.....O fata nu tocmai diplomata care nu a reusit pana la 18 ani sa cunoasca iubirea adevarata.Avea nevoie de sex!Dar nu putea face asta cu orice baiat....Pana isi facu aparitia Harry!In ziua absolvirii liceului,ea impreuna cu colegii e...