Eva: Za chwilę zadam Ci pytanie, które nigdy nie powinno opuścić moich ust dlatego je napiszę. I masz mi odpowiedzieć szczerze, bo przysięgam na wszystko, jeśli okaże się, że mnie okłamałeś to masz jak w banku, że oprócz pierścionka dostaniesz też święty spokój.
Eva o co chodzi?
Co się dzieje?
Eva: Wiem, że historii nie da się zmienić i z tym już się pogodziłam, ale czy na serio jak pieprzony bumerang co chwilę musi coś do nas wracać? Czy ty na serio nie mogłeś sypiać z jakimiś normalnymi laskami, które nie mają obsesji na twoim punkcie? I skąd one w ogóle mają na numer. Czy on kurwa wisi gdzieś na jakimś drzewie, czy one go sobie podają na pieprzonych spędach byłych lasek Chrisa Schistada.
Po pierwsze jedyną laską jaką miałem była Iben. Ty jesteś moją narzeczoną i temat się kończy. Co się dzieje Eva, o czym ty mówisz?
Eva: Masz z kimś seks taśmę?
I jeżeli ją masz to mi to powiedz i chociaż będę tym zniesmaczona to jakoś się z tym pogodzę.
Ale jeśli mi powiesz, że nie masz a jakaś wywłoka mi prześle coś, czego nie chcę widzieć, to już ci mówiłam co się stanie.
jaką seks taśmę? o czym ty mówisz?
Eva o co chodzi?
Eva: odpowiedz mi na cholerne pytanie Chris
więc ty też mogłabyś to zrobić, tak tylko mówię
nie, nie mam żadnej cholernej seks taśmy i nie mam pojęcia skąd ci się to w ogóle wzięło
Eva: Stąd, że jakaś psychopatka wysyła mi twoje zdjęcia i stwierdziła, że codziennie mi coś wyśle, a ostatniego dnia dostanę wasze wspólne zdjęcie.
I wybacz mi, ale na prawdę nie mam zamiaru oglądać cię w uścisku innej laski. Uznaj mnie za wariatkę ale są pewne granice Chris.
I żeby uwolnić się od jakiś pieprzonych dziwek będę musiała zmienić numer telefonu, bo nie mam zamiaru dostawać takich popierdolonych wiadomości.
uspokój się skarbie, jest mi za to głupio i jakoś to rozwiążemy
Eva: od dzisiaj nie mów na mnie skarbie, wszystko tylko nie to.
Pogadamy w domu
powodzenia u lekarza
CZYTASZ
CHRISTOFFER | 7 SEZON SKAM PART II |
FanfictionWszyscy chcielibyśmy, żeby świat był lepszy, ale nigdy nie będzie lepszy dla wszystkich. Nie mamy wpływu na całą ludzkość. Na ich życie i wybory, ale wciąż możemy ukształtować naszą przyszłość. Dlatego zrobię wszystko, by nasz świat był najlepszym z...