🐺 ‡ 6 ‡ 🐺

210 11 0
                                    

„ Ce vrei sa spui ? "

„ Sti matusa care nu a fost implicata in viata ta si a lui Jackson ? "

„ Nu ... " Am soptit neincrezatoare .

„ Ba , da " Femeia cu par rosu  s-a ridicat si a venit spre mine . M-a imbratisat .

( Jimin ) 

„ Hyung ! " Am strigat .Toti erau imprastiati . Haita noastra era imprastiat peste tot . Am inceput sa alerg prin padure . Am vazut un cadavru langa rau .,Am mers sa vad cine e . 

O doamna . 

  Tinea o arma in mana . Probabil era cea care ne vana aseara . Am luat arma cu mine . 

  M-am dus sa ma imbrac si am luat in graba hainele celor lalti . 

  Am mers mai departe pana la marginea stancii . Am vazut un alt cadavru si am mers sa vad cine era . Era Yoongi hyung . Era impuscat in piept . 

„ Jimin " L-am imbracat repede dupa ce i-am scos glontul . 

„ Haide " Am urcat incep spre varf si l-am lasat pe Yoongi acolo sa se odihneasca . Apoi am mers sa ii gasesc pe restul . 

***

„ Jimin " M-am intors si l-am vazut pe Hoseok razamat de un copac cu piciorul sangerand . 

„ Ceea mai tare noapte de pana acum " Sarcasm .

„ Unde sunt ceilalti ? " 

„ Yoongi hyung se odihnes-te , la stanca " 

„ Ma duc acolo . " Am dat din cap si mi-am continuat cautarea . 

  Mergand la o alta stanca te-am vazut pe tine si o alta persoana din haita noastra . Un om care s-a indragostit de un Alpha ...

  Frunzele au facut galagie in spatele meu . M-am intors si am mers sa vad cine e . Erau Namjoon si Jin . Se tineu in brate sprijinindu-sr reciproc .Erau taiati peste tot de spini si copaci . 

„ Nu , Y/N e chiar acolo . " Namjoon si Jin s-au retras in timp ce le-am inmanat hainele . 

„ I-ati vazut pe Jungkook si Taehyung ? " 

„ Nu . " Au spus la unison si am dat din cap .

„ Duceti-va si va odihniti . Ii caut eu " 

  Am scotocit toata padurea .,Nu i-am putu gasi . Oare s-au intors deja acasa ? M-am intors si am dat de baieti . Erau toti inafara de Kookie si Taehyung . 

„ I-ai gasit ? "

„ Nu . Am cautat peste tot si sunt de negasit " Toata lumea s-a ridicat in picioare .

  Soneria a sunat . Am mers si am vazut o cutie in fata treptelor . Am luat-o si am intrat inauntru . 

„ Ce este ? " intreaba Hoseok 

„ O cutie " 

„ Am intrebat ce e inauntru "

„ Ti-se pare ca am deschis-o ? " Am pus cutia jos si am ridicat scrisoarea de deasupra . 

         Imi cer sincere scuze ...

 Curios am deschis cutia . Am scapat capacul si am picat pe jos . 

  Inimile lor ....

„ Varcolacii mor fara inima sau fara capetele lor ...." spune Jin . Lacrimile mi-au invadat fata si m-au umplut cu furie . M-am ridicat si am iesit din casa . 

„ Jimin ! " Jin m-a tras inauntru in casa . 

„ Ce ?! Acei vampiri idioti ne-au incalcat teritoriul si au ucis doi dintre membrii nostri ! " Lovesc peretele . 

박 지민 • Werewolf ( Romana )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum