TSORTUMDEKİ KOKU .

1.9K 77 9
                                    





Resmen beni öpmüştü . Adını dahi bilmediğim o aptal ! İlk öpücüğümü çalmıştı benden .

Geri çekilmeye çalışınca ; ellerini belime sıkı sıkı doladı ve beni kendine iyice yaklaştırdı . İlk öpücüğüm böyle olmamalıydı .

! En sonunda içimden kocaman bir '' YETER '' çığlığı cıkınca . O aptalı ittim ve bomboş olan koridorda koşmaya başladım . Ne olmuştu şimdi . Resmen ilk öpücüğüm gitmişti .

O piç kurusu hayatımın en önemli ilk şeyini çalmıştı benden . Birden önümde kızlar tuvaleti olduğunu anladığım kapıyı açtım ve içeri girdim . herkes derste olduğu için içerisi bomboştu . Kabinlerden birtanesine girdim ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım . Hayır hayır ! sadece çok sinirliydim evet bende o sinirlendiğinde ağlayan kızlardanım . Ve kendimi gerçekten çok kötü hissediyorum . Ağlamaya devam ediyordum hiç durmadan . Rahatlayacaktım yada bilmiyorum ama o an sadece ağlamak istiyordum .

EMİR'den...

'' OHA '' diye bir ses duyduğumda arkamı döndüm ve onu gördüm . Bu kız kimdi bilmiyordum ama benim mekanıma inmiş gibiydi hatta öyleydi . Aynada yüzünü gördüğüm de hemen paniklemişti. Duvarın arkasına sindi ama pek başarılı olduğu söylenemezdi. İçimden bu aptal haline kahkahalar atmak gelsede, sessizliğimi korudum.

Tam duvarın dibine gelmiştim ki, oda kaçmak için olucak ki hızlı bir cıkıs yaptı ve sert bedenimle karşılaştı. Bakışları korku içinde bana döndüğün de, Mavi gözleriyle karşılaştım. Saf ve duru gözler...

Ona sinirle soluduğum da, adını sordum. Adnın ''Ecrin'' olduğunu öğrendiğim de ise büyük bir şok gecirdim.

Biizim çocuklarla konuştuğumuz Ecrin . Yeni biri geleceğini söylemişlerdi okula . Bende merak ettim ve babama sordum oda '' Ecrin diye bir kız . Okul değişikliği yaptı ve artık bizim okulumuzda okuyacak . Seninle aynı yaşta '' demişti . Normalde okula gelen kızlarla ilgilenmezdim ama Ecrin onu gerçekten çok merak etmişitm . Nedenini blmiyordum .

Onun bana korkulu bakışları, mavi gözlerinin içinde garip bir duygu barındırıyordu. Tuhaf hissettiğimi itiraf ediyorum. Kırmızı, dudakları korkuyla hızlı nefes alışverişleri yüzünden aralanmıştı. İlkkez bir kızı bu kadar öpmek istediğimi itiraf ediyorum.

Ben Emir'dim. istediğini yapan Emir. Neden onu öpmeyecektim ki? madem istiyordum neden duruyordum? Bu düşünceler kafamdayken, dudaklarından bakışlarımı cekip gözlerine baktım.O kadar masum gözüküyordu ki .

Bakışının üzerine, kendimi bırakıp, boynundan kendime cektim ve dudaklarını dudaklarımla kapattım. Tuhaftı, fazla tuhaf. Beceriksizce, kaldığında kendini cekmek istedi. Ben ise boşta kalan elimle belinden tutup kendime yaklaştırdım. Patlama noktası olsa gerek, biranda beni ittirip yüzüme dahi bakmadan koşarak merdivenleri tırmandı 

İçeri girer girmez yumruk torbasını tekmelemeye yumruklamaya sertce vurmaya başlamıştım . kafamı dağıtmam gerekiyordu ama olmuyordu .

 Tşortumu çıkarıcakken burnuma mükemmel bir koku gelmişti . Sanırım bu Ecrinin kokusuydu . öpünce ve kendime çekince bana yaslanmıştı o an koku sinmiş olmalıydı .

 Gözlerimi kapattığımda ağzımdan tek bir cümle çıkmıştı ;

'' KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ ... ''


KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin