4.Bölüm

68 10 0
                                    

Genç kız sonunda eve geldiklerinde kapıya yaklaşıp, yavaşça zili çalmıştı.

İki katlı evde yankılanan zil sesi geldiklerinin habercisiydi. Kapıyı açan güzel kadın kızlara, selam vermiş ve konuşmaya başlamıştı.

" Ne için gelmiştiniz efendim."

Hizmetçi olduğu belli olan kadın, kadife sesiyle konuşmuş ve sevecen bir gülümseme yerleştirmişti yüzüne.

" Kim TaeMin'i görmeye geldim"

Hiznetlinin arkasındaki tanıdık beden, genç kızın suratına bir gülümseme oluşmasına neden olmuştu.

" Soo Young "

Genç adam pürüzlü sesinin titremesine engel olamamış ve genç kıza yaklaşmıştı.

Genç kızı kollarının arasına alıp sarmalamıştı. Genç kız yıllar sonra abisinin, kolları arasında güvende hissetmişti.

Belki öz abisi değildi lakin, önemli olan ona yıllarca sahip çıkmış olmasıydı.

Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ

3 YIL SONRA

Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ Φ

Genç kız 3 sene önce abisinin evine gelmiş ve mafya camiyasına girişini, belkide en büyük hatasını yapmıştı.

Kore'nin en ünlü mafyalarından biri olmuş ve ilk cinayeti tek cinayeti olmamıştı.

Kız elindeki kumaş mendille elindeki kanları temizliyor bir yandan terk edilmiş deponun çıkışına yürüyordu.

Genç kız artık 17 yaşındaki saf halinde değildi.

3 yıl gibi kısa bir sürede TaeMin ve SunHee ile hem şöhret hem de para elde etmişlerdi.

Genç kız artık herkesin korktuğu Moon olmuştu.

GOOD LUCK  - Min YoonGi - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin