Karanlık Köy

3.9K 61 12
                                    

Yakında öğrenirsin derken yani  ne alakaydı anlayamıyordum bu köyde ne vardı böyle ilk geldiğim gibi iyi düşüncelerim yerine içimi korku kaplamıştı çünkü o gece gördüklerim aklıma geldikçe durduk yere korku sarıyordu  sabah olduktan sonra kahvaltı edip evden çıktım köydeki o " kanlı ağaç " denilen ağacın yanına gidecektim ve yanıma kalem ve bir kağıt aldım 3-4 dk sonra ağaca vardım ağacın üzerinde kan kırmızısı boyanmış dalları ve  sembollü taşlar vardı bende bunları kağıda çizdim
Ancak ağaçta en dikkatimi çeken şey ağacın köklerine doğru defalarca yazılmış Arapça benzeri cümlelerdi bunu da kağıda not ettim Ve birden arkamdan bir nefes hissettim arkama baktığımda bir kara çarçaflı bir kadın ve bana dik dik bakıyordu bana " Ne yapıyorsun çocuk ! "
Dedi . Bende " Önemli bir şey değil abla sadece bakıyordum . " Dedim . Ve ordan hızlıca ayrıldım ve köyde tek güvencenin kişi olan babaannemin yanına eve gittim eve geldiğimde babaannem kur- an okuyordu okuması bittikten sonra yanına gidip bu şekilleri ve o yazan şeyi gösterdim . Ve bana " bak yavrum o semboller Zülman izidir ve o yazı da cinneklas halfabesi yazısıdır . Bak oğlum sana anlatmam lazım gereken şeyleri söyleyeyim bu ağac eskiden normal bir ağaçtı sonra ise ben küçükken köyde çoğu kişinin kaybolması üzerine ve köyde çin girme vakalarından sonra köyümüzden bir çok kişi ayrıldı . Bu kalanlar da çoğu cinlidir o yüzden herkese güvenme sana bunu geldiğimiz gibi söylemem lazımdı ama korkarsın diye söylemedim " bende " babaanne benim 3. Gözüm açıktı o yüzden korkmuyorum onlardan . " O ise " Nasıl oğlum çoğu kişi bunun için yıllarını harcıyor yapamıyor sen nasıl yaptın bu iş kolay değil "
Bende
"  Boşver babaanne boşver bir kere düştüm bı işlere " ....

AMMARLI BİR CİN - Sufi-i CinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin