Trecuse deja o saptamana de cand mama s-a mutat cu noi.Si spre surprinderea mea si a lui Michael nu am vrut sa o omor niciodata.El spune ca e ceva in neregula cu mine dar eu zic ca nu am vrut sa o omor deoarece o iubesc si alte chestii.Oricum, de cateva zile mi se intampla ceva ciudat.Am pierderi de memorie, iar Michael si mama spun ca uneori ma port ca o nesuferita pentru cateva minute si apoi imi revin, dar sincer eu nu imi amintesc sa ma fi comportat asa cu ei.Ceva nu e bine, o simt, dar ce?
Intrebarea asta zbura prin mintea mea de cateva zile si nu gaseam nici un raspuns.
Acum stau in pat si meditez in timp ce ma uit la inelul de pe degetul meu.Era atat de rosu si de minunat.Nu imi vine sa cred ca sunt logodita.Mamei i-a placut idea, il place pe Michael.Continuam sa ma gandesc la cum va fii viitorul meu cand gandurile mi-au fost intrerupte de mama care tocmai intrase in camera…
- Caroline Blackstone, de cate ori ti-am spus sa iti faci curat in camera?In ce limba mai trebuie sa iti spun ca sa intelegi?
Statea acolo in pozitia ei de mama superioara mie.Pff … ei oricum nu aveam altceva de facut.M-am ridicat din pat fara sa spun nimic si am inceput curatenia.
Am terminat destul de repede, mult mai repede decat m-as fi asteptat.Hei, la ce sa te astepti … sunt un vampir acum.M-am uitat la ceas … O, Doamne … era deja ora 14:59, la 15 aveam antrenamant.
A, da … presupun ca am uitat sa mentionez ca de cateva zile incoace l-am rugat pe Michael sa ma invete sa lupt si cum sa imi folosesc puterile.Pana acum am invatat cateva lucruri, banale ce e drept dar totusi fac progrese.Si daca voi intarsia si azi la antrenament presupun ca acesta v-a fi ultimul.Am inceput sa fug cat puteam de repede.Wow chiar eram repida.Simteam ca ma apropii de poienita si in secunda urmatoare am intrat si acolo ma astepta el.Era atat de frumos, cum razele soarelui se reflectau pe pieleaa lui ca de sticla.Si ochii aceiaa care … care … off se uitau din nou la mine ca si la “fata intarziata”.M-am uitat la ceas 15:01, firar iar am intarziat.Ma apropiam de el si am inceput sa fac acei puppy eyes pe care el ii adora atatd e mult.Cand am ajuns langa el am inceput sa indrug prima scuza care mi-a venit in cap.
- Imi pare atat de rau ca am intarziat dar stii si tu … aaa … mama a venit la mine in camera si a inceput sa urle ca de ce nu am facut inca curatenie si dupa am inceput sa fac si am adunat hainele si am aspirat si am sters geamurile si am uitat cum zboara timpul si …si … nu am mai putut sa spun nimic deoarece in secunda urmatoare buzele lui erau lipite de ale mele.
- Te iert.Doar … nu mai vorbi atat. Radea. Nu ca nu ai avea o voce draguta.
- Oo, acum vrei sa te aperi?Sa nu crezi ca scapi asa de usor.
Am inceput sa alerg dupa el prin poienita, nu ne foloseam super viteza pentru ca atunci sigur l-as fi prins intr-o secunda, avand in vedere ca sunt mai puternica decat el.Timp de 10 minute am alergat unul dupa altul, uneori orpindu-ne si uitandu-ne unii la altii sau doar ca sa putem rade unul de celalalt.
Ei, oricum miracolul nu putea tine o vesnicie.Dupa ce trecura acele 10 minute am inceput antrenamentul.La inceput a trebuit sa repet tot ce am invatat pana acum , si anume: am invatat sa misc obiectele doar uitandu-ma la ele, sa controlez unele animale (lucru care mie mi se parea complet nefolositor), sputeam sa fiu invizibila dar doar pentru 5 secunde lucru care din nou mi se parea inutil, si alte lucruri.De multe ori ma plangeam lui Michael si il rugam sa ma invete o vraja prin care as putea sa lupt sau macar sa ma apar, dar el spune mereu ca “vei invata cand vei fii pregatita”.Oh doamne, uneori il urasc … ohh pe cine pacalesc, nu pot s ail urasc il iubesc prea mult.
Dup ace am terminat de recapitulate toate lucrurile pe care le steam Michael a inceput sa vorbeasca, nu il prea bagam in seama dar cateva cuvinte mi-au atras atentia, acelea fiind “azi te voi invata cum sa faci vraja de foc”