Donovan

167 14 0
                                    

Parris át valtoztatta a szemét, és meg találta a nemetont. Oda szaladtunk ahoz a kivágott fához.
- nézzétek ott a híd! - orditott Liam.
- oké Liam mi is észre vettük. De a városnak nem kell tudni hogy "ott a híd". Baszdki akkorát orditasz hogy idejön a varos te bolond! - vágtam nyakszirten (XD szerk.)
- ne veszekedjetek már! Hány évesek vagytok?! 5? Vagy mi? Ahelyett gyertek! - mondta Scott.

- sajnos azt nem engedhetjük meg. -halatszodott egy hang a hátunk mögül Theo, és... Valamilyen barátjai. Aszem tudom kik... A suliban már találkoztunk velük. Korey, Tracy, és... Donovan. De hogy? Donovant meg öltem aztán el vitte Parris a nemetonhoz... Ezt nem értem.
- Donovan?! - kerdeztem.
- Szia Shara! - huzta a száját huncut fél mosolyra.

- de hogy?! Meg öltelek?! És el vitt téged Parris a nemetonhoz!
- mit csináltam?.... Ja értem Pokol kutyásat játszottam. - forgatta meg a szemét.
- várjunk! meg ölted?! -kerdezte Scott.
- igen Scott meg öltem! És el sem tudod hinni milyen jól esett! És szivesen meg tenném még egyszer! -keztem át változni. A karmomat ki eresztettem, az erek a szemem alatt meg jelentek, és a szemem szine is át változott. Csak most nem kék... Hanem sárga. Az agyaraim ki nőttek. Most fölül akul is. Sőt most nagyobra mit pl: Liam-é... Rá néztem Donovanre és orditottam egyet. Aztán oda suhantam hozzá. Neki löktem a falnak. Ő keményen neki csapodott. A fa recsent egy bazinagyot. Donovan is át változott. Utána Tracy, és Corey.

El keztek a barataim segíteni. Át változott mind, csak Kira nem... Ő a kardját lengette ide oda. Az ikrek is el keztek bumyozni. Én Donovannel harcoltam. Oda suhantam elé és a nyakát fogva a fának löktem (megint).
Le esett, de nem érdekelt, ujra fel emeltem és a karmonat a torkához szegezve mondtam neki
- minek jöttél ide?! Hogy meg halj?! -ő erre nem válaszolt de nem is hagytam. Át szúrtam a torkát. Én fel néztem az égre. Éreztem hogy a szemem megint változik. És jól éreztem. Kék színű lett. Rá néztem Donovanre aki már nem élt. Tiszta vér volt mindene. A nyakárol folyt le az egész testére.

És eszembe jutott. Parris át fog valtozni és rá viszi a nemetonra. Hogy könnyebb legyen a dolga, a lába elé dobtam. Aztán visza valtoztam emberi alakommá.



•°A Beacon Hillsi vérfarkasok•° Na meg én°•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora