Crrrrrrrrrn. 'Neznášam ten debilný budík !' Povedala som si pre seba. Vypla som ho a odpratala som sa do kúpelne. Dala som si rýchlu sprchu a namalovala som sa.
V izbe som hladela do skrine celkom dlho. Keďže začína školský rok, malo by to byť niečo normalnejšie ako to tmavé oblečenie čo vkuse nosím. Je pravda, že inšie farby v mojom šatníku ani niesú.
Rozhodla som sa pre toto :
Zpehla som dole do kuchyne a zistila som, že zase nestíham. Nič nové. Obula som sa a vybehla som von.Pred školou ma už čakala Terča. Rozbehla som sa oproti nej a objala som ju.
Vošli sme do telocvične kde bolo privítanie prvákou. Bola to dosť nuda to počúvať keďže sme si to vypočuli už minulý rok.
Škola prešla vpohode. Rozlúčila som sa s Terezou a šla som domou. Cestou ma ale dobehol Jackob. ,,Ahoj Laura" prehovoril na mňa tým jeho odporným hlasom. ,,Čo zas odomňa chceš ?" povedala som mu znechutene. ,, Naozaj si si to ešte nerozmyslela ?". ,,Ak ti to v tej tvojej gebuli ešte nedoplo, tak nie nerozmyslela. Nechaj ma už napokoji !". ,, Nevieš o čo prichádzaš " povedal a začal sa ku mne približovať. Už keď bol pri mne celkom blízko, pozrela som do jeho krásnych hnedých očí a .......
Pokračovanie nabudúce....
Začínam písať novú knihu. Alebo sa o to budem aspoň pokúšať. Dúfam že sa vám bude páčiť.
Ahojte 👋🏻
YOU ARE READING
Prečo on ?!
Teen Fiction,,Čo odomňa zase chceš ?! Povedala som ti že ma máš nechať napokoji !" A ešte viac sa dočítaš v tomto príbehu...