Η Youngri καθόταν στο θρανίο της και κοίταζε διακριτικά την οθόνη του κινητού της για να δει άμα της έχεις στείλει ο Jungkook . Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερε ποιος ήταν στην αρχή, δεν ήταν σίγουρη ούτε αν ήταν αγόρι, αλλά ενθουσιάστηκε μόλις έπαθε πως το άτομο με το οποίο συνομιλούσε ήταν ο γείτονας της .
Της αρεσε η παρέα του, ακόμα και αν ήταν μέσω μηνυμάτων. Αλλά της άρεσε που κάποιος την νοιαζόταν. Αμέσως όμως μια σκέψη πέρασε από το μυαλό της . Όσες φορές και αν είχε προσπαθήσει να μιλήσει με αγόρια, έστω φιλικά, πάντα μόλις μάθαιναν πως ήταν κορίτσι σταματαγαν να της μιλάνε. Και αυτό δεν ήθελε με τίποτα να συμβεί και τώρα.
Από τις σκέψεις της την έβγαλε η καθηγήτρια της .
"Youngri συγχαρητήρια. 94% " Απάντησε η καθηγήτρια και έδωσε το διαγώνισμα της , η Youngri το κοίταξε με περηφάνεια και άρχισε να ψάχνει για το λάθος της .
"Καλό θα ήταν και άλλοι να σε πάρουν σαν πρότυπο και να κάτσουν να διαβάσουν για το τεστ της επόμενης εβδομάδας." Είπε η καθηγήτρια στα υπόλοιπα κορίτσια του τμήματος.
"Τι λες να με βοηθήσεις;" ρώτησε η διπλανής της , η Minjoo , και σήκωσε αμήχανα το γραπτό της στο οποίο ήταν γραμμένο με κόκκινα γράμματα ο αριθμός 68%. Η Youngri χαμογέλασε στην φίλη της και κούνησε καταφατικά το κεφάλι.
Μετά από λίγη ώρα χτύπησε το κουδούνι και η Youngri σηκώθηκε για να πάει να στείλει στο Jungkook , όμως τότε την περικύκλωσαν κάποια από τα κορίτσια του τμήματος της .
"Άκουσε με προσεκτικά φρικιό , αν δεν θες να πας ,πάλι, με μαυρισμένο μάτι στο σπίτι. Θα μας βοηθήσεις να περάσουμε στο άθλιο τεστ στη ιστορία." Είπε η Habin , η αρχηγός τους , και κοίταξε την Youngri γεμάτη αντιπάθεια, σαν να ήθελε να της ξεριζώσει το κεφάλι.
"Γιατί απλά δεν διαβάζετε; Δεν είναι δούλος σας για να σας βοηθήσει." Είπε η Minjoo στην προσπάθεια της να υπερασπιστεί την Youngri .
"Σκάσε εσύ." Φώναξε η ξανθιά κοπέλα στην Minjoo .
"Τι είπες;" ρώτησε έκπληκτη η Minjoo ,και τώρα ήταν αυτή που έβγαζε φωτιές από τα μάτια.
"Σ-Κ-Α-Σ-Ε." Απάντησε η Habin, όσο πιο αργά μπορούσε σαν η Minjoo να μην μπορούσε να καταλάβει. "Νόμιζα πως ο οποιοδήποτε ήξερε τι σημαίνει. Απο ότι φαίνεται έκανα λάθος. Δεν έχουμε όλοι το ίδιο ποσοστό νοημοσύνης." Ειρωνευτηκε η Habin και άρχισε να γελάει μαζί με την υπόλοιπη τάξη, αμέσως η Minjoo πήγε να την χτυπήσει όμως κάποια κορίτσια την έπιασαν και την εμπόδισαν από το να χτυπήσει την Habin.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔
Fiksi PenggemarΣε ένα παράλληλο σύμπαν όπου το φυσιολογικό είναι η ομοφυλοφιλία ενώ το αλλόκοτο η ετεροφυλία. H Youngri ένα straight κορίτσι με υπερ-προστατευτικές μητέρες. Ο Jungkook ένα , μάλλον, gay αγόρι , ερωτευμένο με το αγόρι του. Ξεκινάνε να μιλάνε χωρί...