💞Navike zbog kojih ste nesrećni i neispunjeni u životu
~Veoma je važno biti u dobrim odnosima sa ljudima u svojoj okolini jer društvene veze igraju važnu ulogu u našim životima.
~Ipak, vreme koje utrošimo na građenje veza ne donosi uvek pozitivne rezultate i svi ponekad pravimo greške.
~Na primer, ako provodite previše vremena misleći na tuđe stvari, a ne na svoje, vreme je da nešto promenite i da svoje prioritete stavite na prvo mesto.Pogledajte koje to navike i kakvo ponašanje dovode do toga da budete usamljeni i nesrećni:
Ne znate da kažete „ne“
~Na vašoj listi obaveza ima više tuđih želja i zadataka nego vaših. Pomaganje, konsultovanje, davanje saveta, kupovina, briga o nekome, pozajmljivanje – svaka od ovih sitnica troši vaše skupoceno vreme, a na kraju ništa niste uradili za sebe.
~A, najgore od svega je kada prihvatate da uradite sve što drugi traže od vas, a na prste jedne ruke ne možete da nabrojite šta su ti ljudi uradili za vas.Šta da uradite: Stavite svoje zadatke i obaveze na prvo mesto. Ako neko pokuša da vas zbog ovoga nazove sebičnom osobom, verovatno se radi o manipulisanju emocijama.
~Pre nego što bespogovorno pomognete nekome, zapitajte se da li je vredno.
Tražite odobravanje~Ne osećate se samouvereno i imate potrebu za odobravanjem od strane drugih jer vam je njihovo mišljenje važnije.
~Radite stvari da biste bili pohvaljeni, a ne zato što to želite.Šta da radite: Morate da shvatite da ste dobri i da to nikome ne morate da dokazujete.
~Umesto da tražite odobravanje i komplimente, potrudite se da ispunite svoje ciljeve i zamisli. Radite na svom samopouzdanju i na ličnom razvoju.
Nemate svoj stav
~Ne suprotstavljate se, ne žalite se i ne borite se za svoja prava. Lakše vam je da prihvatite bilo šta, da budete mirni i strpljivi, sa ciljem da ne izazivate konflikte.
~Ali, ako ne izrazite svoje mišljenje, niko neće ni znati da ga imate.Šta da uradite: Dozvolite sebi da imate sopstveno mišljenje i ne plašite se da ga iskažete. Tako ćete pokazati svoju individualnost i donosićete bolje odluke.
Krivite sebe zbog tuđih osećanja
~Ako se često dešava da ne možete da ispunite sva obećanja koja dajete, to sigurno dovodi do toga da povredite nekog sebi bliskog.
~Ali, to ne znači da to treba da radite samo zato što je neko bio uvređen zbog nečega ili ljut i poigrao se vašim emocijama.
~Tako vas, u stvari, ljudi pomoću manipulacije teraju da uradite nešto za njih umesto za nekog drugog.Šta da radite: Rešite se tereta koji nosite – ne prihvatajte odgovornost za tuđa osećanja, probleme i, najvažnije od svega, za zamišljena očekivanja.
Radite stvari koje ne volite
~Zaglavljeni ste u rutini koja je ispunjena zahtevima i zadacima drugih ljudi, a istovremeno morate da završite i sve ostale obaveze.
~,,Rastrzani“ ste na mnogo strana i ne možete sve da postignete, ali ipak „uspevate“ da nađete vreme za svakoga, čak i u slobodnom delu dana.Šta da radite: Razdvojte svoje vreme i lični prostor za odmor, posao, kućne obaveze, fizičku aktivnost, putovanja ili uživanje u životu.
~Ne radite sve stvari istovremeno i ne mešajte poslovne sa kućnim obavezama ili sa zadovoljstvom. Postavite prioritete i dobro razmislite pre nego što nešto prihvatite.
***********************************
Da li vi imate neke od ovih navika?💙M
VOUS LISEZ
All⭐stars
Aventure~Zdravo svima!❤😘🙋 U ,,All⭐stars" možete raditi kvizove , čitati savete o modi ... i još mnogo toga. Nadam se da će vam se svideti ! 💙 ~07.09.2017.~ 25.04.2019.~