Το θυμάμαι ακόμα ήμουν μόλις 16 δεν ήξερα τι ήταν αγαπη τότε...
Πίστευα πως τον είχα αλλάξει πως θα ήταν ολοκληρωτικά δικός μου.
Μάλλον τοτε δοκιμαζα τον εαυτό μου.
Νόμιζα οτι ήμουν σίγουρη και πως θα ήταν μαζί μου μετά απο αυτό αλλά με παράτησε μολις 2 μέρες μετά αφού πήρε αυτό που ήθελε...
Αγόρια μισώ τα αγόρια... Έιχα πέσει σε μεγάλη κατάθλιψη τότε, μου πήρε κάτι που δεν ξαναγυρνουσε πίσω...
Εκείνη όμως ηταν εδω και μετα απο αυτο.
Μου έδινε συνέχεια συμβουλές και μου έλεγε πως δεν αξίζει...
Τα συναισθήματα μου τότε είχαν αλλάξει για εκείνη και το έβλεπα στα μάτια της πως ποτέ δεν με κοίταξε φιλικά και βεβαιώθηκα.
Όταν με φίλησε..."Μου παει;"
"Ε;"
"Που ταξιδεύεις;;"
"Αμ σκεφτόμουν..."
"Ότι το μπλε μου πάει περισσότερο ε; Και εγώ αυτό λέω..."
"Όχι το άσπρο σου δείχνει πιο ωραία τον κωλο..."
Λέω και κοιτάει την θέα της στο μεγάλο καθρέφτη...
"Λες;"
"Μμμ..."
Δείχνει πανέμορφη...
"Ωραία λοιπόν... Εσύ τι θα βάλεις;;"
Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και ανοίγω την ντουλάπα περνώ το πρώτο φόρεμα που βλεπω και της το δείχνω...
Δεν θέλω να πάω σε αυτό το πάρτι...
Αλλά ξέρω γιατί θέλει να πάμε, θα φύγω και θέλει να περάσουμε της τελευταίες μέρες μαζί...
Μα καλά 4 μήνες μόνο..."Καλά σε κηδεία θα πας;;"
"Δεν κάνει ε;"
Λέω και το ξανακοιταω...
Από την ντουλάπα μου βγήκε τουτο;Το βάζω μεσα και περνώ ενα φόρεμα που δεν το έχω βάλει ποτέ...
Βασικά δεν πηγαίνω σε πάρτι αλλά είναι ωραίο...Χαμογελάω και βγάζω την μπλούζα μου...
"Γαμωτο..."
Την ακούω να λέει... Δαγκώνω το κάτω χείλος μου και βγάζω το παντελόνι...
Νιώθω το χέρι της στη μέση μου και την κοιτάω με την άκρη των ματιών μου...
Περνώ το φόρεμα στο χέρι μου και γυρνάω προς το μέρος της..."Μήπως να ντυθώ αλλου; Σε βλέπω αναστατωμένη..."
Τα μάτια της γυαλίζουν κάτι που μου αρέσει πολύ πάνω της...
Χαμογελάει και το χέρι της ακουμπάει το μάγουλό μου...
Έρχεται κοντά μου και φέρνει το πρόσωπο της κοντά στο δικό μου...
Νόμιζα πως θα με φιλούσε μα δεν το εκανε...
Εφέρε τα χειλη της στο αυτί μου και μου ψιθύρισε..."Πίστεψε με... Θα τα περάσουμε καταπληκτικά απόψε..."
ESTÁS LEYENDO
My Adopted Cousin...
Novela JuvenilDaddy said... "If boys don't like you, they are absolutely gay..." But if I don't like boys what does that...