Benim için, yazması en zor hikaye buydu. Çünkü ne kadar kötü yorum varsa ben hep bu hikayede aldım. Sırf yanlış anlaşılmalara sebep olmayayım diye silip yeniden yazdığım birçok bölüm oldu. Yine de insanlar hep mantıksız yerleri, ya da o konu istedikleri gibi olmadığı için hatta shipler istedikleri gibi olmadığı için beni kırıp dökmekte hiçbir sakınca görmediler. Bu yüzden hevesim kaçtı, bölümler hep geç geldi ve final beklediğimden daha erken oldu. Gerçek bu, üzgünüm.
Biliyor musun emin değilim ama bu benim tamamladığım ilk hikayem olmasa da, yazmaya başladığım ilk hikayeydi. Amatör olmam oldukça doğal çünkü ben kendimi bildim bileli bir şeyler yazıyor olsam da bu platformda BTS & Blackpink fanfiction yazmak farklı bir şey. Daha önce yapmadığım bir şey.
Her neyse, okuyan okumayan ya da seven sevmeyen herkese çok teşekkür ederim. Bir salıncakta sallanıp kulaklıkla müzik dinlerken aniden aklıma gelen bu kurguyu, arkadaşlarımın cesaretlendirmesiyle buraya taşıdım ve iyi kötü bir şekilde bitirmiş bulunuyorum. Herkese minnettarım, beni desteklediğiniz, beklediğiniz için gerçekten çok sağolun.
Ben veda ediyor değilim, bu yüzden duygusal bir şeyler yazmak istemiyorum. Bu hep eğlenceli bir kitaptı öyle de kalsın. Arzu ederseniz diğer kitaplarıma bakabilirsiniz, ama istemezseniz bile okuduğunuz tüm karakterler hala burada yaşıyor olacak.
Kendinize çok iyi bakın, sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
real or not ❅ bts•bp ✓
Fanfiction"Seni neden bu kadar seviyorum, bilmiyorum." + Kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır. Başlangıç: 14.07.2017 Bitiş: 09.04.2018 ©nemesislau2017