I'm glad it's you- Jungwoo

5.7K 202 4
                                    

Үнэндээ хөөрхөн хүүхдээрээ болзооны дараа ийм зүйл болно гэж би бодоогүй.

Жонвү намайг гэнэт ханаруу шахаад надруу бага зэрэг инээвхийлээд хүзүүрүү минь ойртоно. Түүний амьсгал мэдрэгдэж байна. Гэхдээ хөөх... Хэл нь үнэхээр болгоомжтой хэрнээ эвтэйхэн бас хурдан яг л ид шид шиг ажиллана.

Тэр туйлын анхаарулаггүйгээр энэ үйлдлээ хийсэн тэгсэн ч надад таалагдсан. Надад хэрэгтэй байсан уруул миний арьсан дээр дүнгэж саяхан буугаад хөнгөхөн үнэсэхэд амнаас минь бяцхан авиа үүснэ.

'Энэ зүгээр биз дээ?' тэр минь асууна үүнийхээ дараа тэр надаас уруулаа холдуулсан ч гар нь цээжин хэсэгрүү минь гүйн 'Хэрвээ би цамцыг чинь тайлчихвал?' тэр хэлнэ.

Би шүлсээ залгин толгойгоо дохиод гараа дээш өргөн цамцыг минь тайлахад туслана. Харин тэр тайлсныхаа дараа миний биерүү биширсэн харцаар харна. Миний хувьд дутагдалтай биеийн минь хэсгүүдийг ч бас үлдээлгүй бишрэнэ. Энэ нь түүний минь хувьд би хамгийн төгс гэдгийн баталгаа болж байна.

'Хоёулаа орлуу о..очихуу?' би ингэж хэлэхэд хүсээгүй ч амнаас өөрөө гарчихсан. Үүнээс болж санаа бүр зовчихлоо.

'Тэвдэх хэрэггүй дээ хонгор минь' миний бодлыг уншсан мэт л тэр амандаа шивнэнэ. 'Энэ би болохоор чи надтай байхдаа юуг ч хэлж юу ч хийж чадна'

Жонвү миний гараас атгаад орлуу дагуулж явлаа. Би нуруугаараа дээш харан хэвтээд Жонвү дээр минь гаран намайг дахин нэг удаа үнслээ. Би үүнийг хийхэд өөртөө тийм ч их итгэлгүй байсан ч одоо түүнийг зогсооход хэдийнэ оройтсон мэт санагдаж байлаа.

Би түүнээс үнсэлтээс итгэл аван гараа өмдрүү нь явуулна. Би урьд нь хийж үзэж байгаагүй болохоор иймэрхүү зүйлсдээ болхи нэгэн. Энэ нь намайг Жонвүд таашаал өгөх талаар ямар ч санаа байгаагүйг илтгэж байгаа мэт.

'Би юу хийх вэ?' цайлганаар түүнээс асууна. Жонвү намайг өхөөрдөн инээгээд хийж байсан үйлдлээ болин өмдөө дотуур өмдтэйгөө хамтад нь тайллаа. Би урьд нь түүний эрхтэнг харж байгаагүй гэхдээ өөр хүнийхийг харж байсан гэсэн үг биш. Энэ нь намайг бараг л түгшээчихлээ.

'Би чамд чиглүүлж өгье за юу?' тэр намайг тайтгаруулж байгаа мэт хэлнэ. Тэр миний гарыг аваад өөрийн эрхтэнг атгуулаад 'Одоо дээш доош нь хөдөлгө'

Би түүний хэлснийг төгс даган хийж байсанд тэр гайхширна. Яг үнэндээ энэ нь түүнийг надаар хийлгэхийг хүсч байсан зүйл нь.

NCT SMUTS MONGOLIAWhere stories live. Discover now