0.1.8 (düzenlendi)

2.6K 170 18
                                    

" Salak , aptal ." elimdeki belgelerle cümlelerim bu kelimelerle devam ediyordu .

Jeongguk'a olan öfkemi  ancak böyle atabiliyordum . Mahkeme içersinde göz göze bile gelmemiş , çıkışında ise arkasına bile bakmadan uzaklaşmıştı. Tabi buna daha çok bilgi eklemem gerekti .

Annem ve Jacob'ın mutluluğu herkes tarafından görünebilecek bir duyguydu ve göstermekten çekinmiyorlardı bile . Kaçamak olarak izlediğim Jeongguk'un yüz ifadesi duruşma boyunca değişmeyen bir durgunluğa sahipti .

Duruşma çıkışında yaptığı aptallık ise sadece onun ve şirketinin başını zora sokmuştu .

Bütün magazinler bizim çıkış saatimizi bile biliyormuş gibi kapının önündeydi ve Jeongguk bugüne kadar ilişkimizi açıklamaya olmadığı yüzünü , boşanırken göstermiş herkese boşandığımızı duyurmuştu . Böyle bir şey olacağından hiçbir haberi olmayan ben , kendimi hiçbir şekilde gizleyememiş ve gündeme bomba gibi düşmüştüm .

' Ünlü şarkıcı Jeon Jeongguk , herkesten sakladığı eşinden bugün boşandı . Dava'nın Krystal Jung ile sevgili olduktan sonra Park Hyeong Jung tarafından açılmış olduğu söyleniyor . Bu ortaya çıkanlardan sonra Krystal Jung'un ne yapacağı fanlar tarafından bir merak konusu .'

Magazinlerde boy boy haberlerimiz çıkarken bense sosyal medyada benim hakkımda söylenenlere bakıyordum .

Çoğunluk aldatıldığımdan dolayı boşanmamı normal görüyor fakat böyle büyük birinden boşandığım için bana hayran kalmışlardı ve şimdiden gerçek hesabım büyümeye başlamıştı . Azınlık ise sakladığımız yüzünden kızgın ve Krystal'in benim tarafımdan aldatıldığını düşünüyordu . Ama olay tam tersiydi . Evli olduğunu bildiği halde biriyle sevgili olan Krystal vardı ve bizim özel hayatımızı söylemememiz normaldi . Değişik insanlar fazlasıyla vardı ve ben onları umursamayacak kadar büyümüştüm .  Neyin ne olması gerektiğini bilen biriydim . Küçük bir azınlık için kendimi üzemezdim.

Elimdeki belgelere bir daha göz gezdirdim. Babamdan kalan her şey hala ellerimdeydi. Annem ve sevgili üvey abim ise aşka olan öfkeme inanacak kadar saftı .

Evet öfkeliydim. Bu yalan değildi , rol yapmıyordum . Benim ona verdiğim sevgim sonrasında bana karşı gerçek olmayan bir sevgiyle yaşadığımı öğrenmiştim . Ama ona olan bu nefretim babama olan saygım ve sevgimin hiçbir zaman önüne geçemezdi. Onu ne Jeongguk'a ne de sevgili anneme veremezdim.

" Rebecca, hadi yemek yemeye çıkalım ." açık olan kapıdan bana seslenen Jacob'a döndürmüştüm bakışlarımı ve kafamla onaylayıp kalkmıştım yerimden yoksa düşüncelerim beni yemeye başlayacaktı .

****

" Kolundaki yara ne zaman oldu ?" bakışlarım kolundayken konuşmuştum . Yemek yerken uzun kollu tişörtünün kollarını yukarı çekmişti ve uzun ince yara her şekilde kendini fark ettiriyordu .

" Tahmin edersin bence ." çatalında olan etini ağzına atmadan önce cevap vermişti .

" Uzun süre olmuş gibi duruyor . Ben gitmeden önce böyle bir yaran olmadığına göre benden sonra kötü işlere sokmuş sanırsam seni ."

Doymasam da çatalımı bırakmış ve ona odaklanmıştım . O benim kardeşimdi. Anne dolayısıyla da olsa kan bağımız vardı ve merak etmiştim işte . O kadından zarar gören tek kişi ben değildim ve en başından beri sadece ben acı çekiyor gibi davranmıştım .

" Biricik evladını nasıl böyle işlere soktu acaba ? Hatırlar mısın ? Biz küçükken kovalamaca oynuyorduk ve bir gün sen beni kovalarken düştüğünde bana kızmış ve sonrasında vurmuştu . Bir düşmen bile onun için değerliydi . Şimdi seni o işlere sokmuş olması bana değişik geliyor ."

Sözde hatıralar unutulurdu gün geçtikçe değil mi ? Yalandı . O gün hala dün gibi aklımdaydı . O zamanlar onu başkasının oğlu olarak düşünüyordum ve bağacığı açık kaldığı için düşmüş olsa da sanki ben yapmışım gibi dayak yemiştim . Yani ona söylediğim gibi sadece vurmamıştı .

" Para kimdeyse değer onda ." Dedikleriyle bakışlarım gözlerine çıkmıştı ve onun beni incelediğinden bir habersiz olan bakışlarım onunkiyle kesişmişti . O an anladım . Ona ne olduysa benim yüzümden olmuştu .

MARRY ME ? ( Düzenleniyor ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin