2.BÖLÜM

1.3K 73 7
                                    

Aslı, Arzu ve Alp acaba nasıl biriler? Çok merak ediyorum. Acaba beni tanıyorlar mı? Aklımda deli gibi sorular.O gece hiç uyuyamadım. Sabah kalktığımda saat öğlen bir di.Oha ben mi bu saatte kalktım bu bir rekor benim en geç kalktığım zaman saat on du acaba beni niye uyandırmadılar.Aşağıya indiğimde annem masayı bir süslemiş bir süslemiş anlatamam. Patatesten dolmaya yoğurttan acı sosa hayatımda böyle sofra görmedim sofrayı face ye koysam bütün mahalle bizim evde o derece. Kahvaltımı yaptıktan sonra annem Alp'lerin geldiğini söyledi bende hemen kapıya koştum ve karşımda dünyalar güzeli iki tane kız ve ve benim kadar olmasada yakışıklı bir erkek ve arkalarında siyah bir lamborghini elemento vardı. Arabayı ne kadar istesemde babam bugatti veyron almıştı. Bugatti bazılarına göre daha güzel olsada benim için lamborghini elemento benim için ayrıydı.

Alper:merhaba

Alp,aslı,arzu: merhaba

Alper:araba kimin

Alp:benim ne oldu

Alper:ee bugatti ile değiştirirmisin

Alp:Şaka mı bu nereye el sallıycam ha

Alper:hayır hayır şaka değil gerçekten değişelim mi.

Alp:yok be inanmıyorum sen göster arabayı bakalım

Hemen araba garajına gittim. Eğer babam evde olsaydı arabaları değiştirme me çok kızardı Allah'tan işe gitti.Hemen arabayı alp'lerin yanina gittim.

Alp:alper sen ciddi misin?

Alper:evet tabikide

Alp:at anahtarı :)

Anahtarı attım ve sende at dedim. Annem bize gülerek bakıyordu.

Arkadaşlar vote atmayı unutmayın.Emeğe saygı...

4 ELEMENT USTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin