3.BÖLÜM

1K 53 14
                                    

Ben ve aslı lamborghini ile giderken bugatti ile alp ve arzu gidiyorlardı.Galiba ben aslı'yı seviyorum ama galiba tam emin değilim.Annemle vedalaşırken çok duygulandım.Anneme gitmeden önce onlar hangi elementi kontrol ediyor ve haberleri varmı diye sordum.Annem haberleri var dedi.Hangi element diye sorduğumda annem aslı hava    alp toprak   arzu ise su dedi.

Aslı:sen hangi elementi kontrol ediyorsun

Alper:Ateş sen

Aslı:hava

Kız o kadar güzeldi ki gözlerimi ondan alamıyordum.Eğer böyle devam ederse kaza yapacaktım.

Aslı:Neden öyle tip tip bakıyosun bir şey mi yaptım.Önüne bak kaza yapacaksın.

Alper:yok hayır bir şey yapmadın yeni tanıdıklarımı dikkatlice süzerim bir daha unutmamak için.

Aslı:Neden

Alper:bilmem alışkanlık

Aslı:anladım tamam

okula geldiğimizde gözlerime inanamadım okul okul değil şato mübarek bu ne buna okul mu denir ben burda kaybolurum.Acaba buraya alışabilirmişim ama ilk önce iphone X ile fotoğraf çekilmem lazım.Bu manzarayı asla kaçırmam.Alp'leri yanıma çağırıp fotoğraf çekildim. Hemen face'ye attım.Yanımıza biri geldiğinde onun müdür olduğunu anladım ve şaşkınlıktan ağzım bir metre açıldı.Karşımda otuz yaşlarında bir adam vardı.Adam bayağı yakışıklı.Bizim kızlara baktığımda ağızlarından sular akıyordu.O derece hemen öksürdüm bizim kızlar anlayınca hemen toparlandılar ve kızardılar.

Alper:müdür sizmisiniz.

Müdür:Evet şaşırdın mı?

Alper:evet biraz şaşırdım.neyse bize okulu siz mi gezdireceksiniz yoksa başkası mı?

Müdür:Hayır ben değil asistanım Mira gezdirecek.

Arkasına baktığımda karşımda 1.70 boylarında güzel mi güzel bir kız vardı.

Alper:Mira senin yaşın kaç

Mira:23 senin

Alper:21

Yanıma baktığımda aslı sinirli bir şekilde bana bakıyordu.Ona baktığımı görünce hemen gözlerini kaçırdı ve kızardı.

Alper:Bizi odamıza götürürmüsün

Mira:tabikide lütfen takip edin.

Odaya geldiğimizde öyle yorgundum ki hemen yatağa yatmak istiyorum.

Mira kağıda birşeyler yazdı

Mira:Al bu benim numaram

Kağıdı aldım ve hemen ekledim.Hemen yatağa geçtim ve uyudum.Sabah kalktığımda yatağımın yanında aslı'yı gördüm bir şeyler söylüyordu ama duyduğum tek şey seni seviyorum demesiydi.


Arkadaşlar lütfen vote atın emeğe saygı... 🌲🌪💧🔥( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

4 ELEMENT USTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin