Promiň ale je konec...

580 37 15
                                    

Předem se omlouvám že dlouho nic nevyšlo 😅 ale znáte to ŠKOLA 😑😂 (ano zase moje výmluvy) budu se snažit vydávat minimálně 1 týdně (nejspíš v pátek večer 😉) a ještě bych vám chtěla moc poděkovat za vote a komentáře 😍 děkuju moc ❤ tak jo, to je vše ohledně mích keců a jdeme na příběh 😉


Pohled Simči

Když jsem se to dozvěděla, zděsila jsem se a jediný na co jsem se zmohla říct bylo:
S) t-t-to myslíš v-vážně ??!!!
Š) ano, bohužel ano....prosím neříkej to..(ani jsem to nedořekl a Simča už vyběhla a křičela to na Honzu) (rychle jsem vstal a šel ke dveřím od pokoje abych zamkl....přitom jsem je tajně poslouchal)

S) Honzó ?!!!! Víš co bylo Šťepánovy ??!!! Teď mi to řekl...
H) co ?! Co mu bylo ?
S) řekl mi že je gay a miluje tě (to poslední jsem zešeptala ale stejně to musel slyšet)
H) co ??!!!! To bych do něj neřekl ! A nedělá si z tebe srandu ?!
S) ne, vždiť víš že on na žádný pranky není..
H) to máš pravdu, jdu si s ním promluvit
S) nevím jestli tě tam pustí, aby si nezamkl
H) to jdu zjistit

Teprve teď jsem si uvědomila co jsem udělala....nečekala jsem to od sebe. Kdybych mohla vrátit čas tak se zachovám úplně jinak. Pomalu se mi začínaly hrnout slzy do očí.

Pohled Honzi

Když jsem se do dozvěděl dost mě to překvapilo. Šel jsem tedy k Štěpánovy zkusit štěstí jestli mi otevře.

H) Šťepó ?!??
Š) prosím jsi pryč....promiň....je to moje vina...
H) prosím otevři, ty za to nemůžeš...
Š) ale můžu, chci být sám...prosím (řekl jsem a rozbrečel se)
H) dobře...ale za hodinu přijdu znova a to mi otevřeš, ano ?
Nic...žádná odpověď
Pomalu jsem začal odcházet, když najednou jsem uslyšel jak otevírá dveře
Š) Honzo ? (řekl jsem potichu ale zároveň dost nahlas aby to slyšel)
H) ano ?
Š) ty na mě nebudeš řvát ?
H) proč bych měl ? Ty za to nemůžeš. Každý je ňáký a rozhodně to nemění nic na našem přátelství...I když u tebe asi ano, že ? (Došel jsem k němu a obejmul ho)
Š) děkuju,.....víš já...ani nevím (trošku jsem zesmutněl)
H) už nebuď smutný a pojď, dáme si něco k večeři. Co bys chtěl ?
Š) nevím....třeba...pizzu ? (Řekl jsem a konečně se alespoň trochu usmál)
H) jako vždy (začal jsem se smát)

Pohled Simči
21:45

Když jsme všichni dovečeřely, Honza pustil telku a já jsem se konečně odhodlala promluvit na Šťepána, celou domů jsme spolu nepromluvyli.
S) Šťepáne ??
Nic...žádná odpověď.....to jsem mohla čekat
S) promiň jak jsem se zachovala....to na mě od teď nehodláš mluvit ?!!
Zase nic....do toho už promluvil Honza
H) tak já alespoň odpověz !! (Trochu jsem zvýšil hlas)
Zase nic neřekl, akorát se sebral a odešel
H) je zřejmě na tebe hodně naštvaný, ale neboj jeho to přejde (pousmál jsem se na ní)
S) nemyslím si....nevím proč ale hnusí se my!
H) to nemůžeš říkat nahlas!! Co kdyby tě slyšel ? Ale jinak máš pravdu....

Pohled Šťepána

Jejich rozhovor jsem slyšel.....tohle bylo od nich opravdu hnusný...ještě dneska se odsuď stěhuju!
Jen co jsem přišel do pokoje, sedl jsem si k počítači a snažil se najít ňáký byt. Neúspěšně. Rozhodl jsem se že zavolám rodičům.....u nich to naštěstí vyšlo. Alespoň na měsíc.
Ráno jim to oznámím.....a nebo ne. Odjedu brzo ráno a nic jim říkat nebudu, na co taky ?! Když se ke mě takhle chovají a ještě mi Honza řekne do očí že mu to nevadí....

Ráno/noc
3:00

Vůbec jsem nespal, zabalil jsem si nejpotřebnější věci a už se chystal k odchodu. Mohl jsem vyjet bez toho aby se vzbudily, kdybych to zase všechno nepokazil. Ano...musel jsem si dělat ještě kafe a omylem jsem upustil hrnek a ten se rozbil.
Hned tam přiběhla rozespalá Simča
S) co děláš ?
Š) nic
S) to ti má věřit kdo ?
Š) ty, jdi spát...
Po chvíli sem přišel i Honza
Š) ještě ty jsi tady chyběl
H) co se tu děje ? A proč máš na sobě ten batoh ?
Š) stěhuju se....díky vám !!
S/H) co ??!
Š) proč jsi mi lhal ?!!!
H) v čem ?!!!
Š) o tom že ti nevadí má orientace !!?
H) tak promiň no.....popravdě vadí mi to (to poslední jsem zašeptal)
Š) já věděl že vám to nemám říkat....promiň ale s našim přátelstvím je konec !! Čau !!
S) čau !! Už se nevracej !!!
H) Simono !!!
S) no co je ?? Řekla jsem to co si myslím
 

Třískl jsem dveřmi a jel k rodičům

Tak jo, tady bych to ukončila....já vím zase docela krátká kapitola 😅 jako vždy se omlouvám za chyby a u další kapitoly čauuuuuuu 😂❤




MenT nebo Baxtrix ???Kde žijí příběhy. Začni objevovat