Ben:
Stateam pur si simplu pe toaleta si plangeam. Am stat acolo cam toata ora. Si as fi putut sta acolo pentru tot deauna. Clopotelul insa sunase. Doi baieti intrasera apoi in baie, neobservand ca sunt acolo. Se pare ca nu doar fetele merg la baie sa barfeasca.
-Hey, l-ai vazut pe piticu' ala de la ora? I-o fi sculat-o profu...
-Haha, daa, moor, cine stie ce gay o mai fi si asta.
-Parca vad ca serveşte pe post de curvă...
Apoi plecasera amandoi chicotind. Am iesit din baie, mult mai trist decat eram inainte. Am incercat sa ma ascund cat de bine pot de toti.
Ia-o uşor, Ben, inca 6 ore si poti sa mergi acasa si sa plangi cat vrei tu. Ironic, dar gandul asta ma linistise. Nu aveam prea mult tupeu sa merg la cantina, deci am decis sa merg in clasa, sa mananc pachetelul de la sora mea si sa astept sa mai treaca 6 ore.
M-am asezat in banca si am inceput sa mananc. Ma gandeam ca poate voi avea parte de putina linişte, dar m-am inselat.
-Hey!
Mi-am intors privirea catre usa doar ca sa-l vad pe ...stiti voi cine.
-Ce faci aici singurel?
-Dumneavoastra ce faceti aici?
- 1. Nu trebuie sa imi vorbesti cu "dumneavoastra" si 2. Am venit sa i-au niste hartii.
-Bine atunci, eu plec...
-De ce pleci?
-Pentru ca nu vreau sa deranjez!
-Dar nu...
Nu mai apucase sa zica nimic, deoarece am plecat. Nu-l voiam prin preajma. Pur si simplu ma cuprind toti fiorii cand il vad!
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt