XV. Prima probă

427 45 10
                                    

Ziua următoare era prima proba. Harry ma rugase sa vin sa dorm langa el, asa ca ma strecurasem in dormitorul baietilor cand toti dormeau dusi.

- Esti un bebe, Harry! am zis cand m-am bagat in pat, langa fratele meu.

- Haha! spuse el.

- Deci, de ce vrei sa dorm aici? Ti-e frica ca o sa te atace dragonii in somn? am spus in soapta.

- Vreau sa vorbesc ceva cu tine. Si nu prea am cum in timpul zilei, pentru ca Ron e cu voi.

- Trebuie sa te impaci cu...

- Ce s-a intamplat cu Draco?

Am cascat ochii, in intuneric.

- Aaa... Este cu Pansy acum... Am hotarat ca asa e mai bine pentru amandoi...

- Ai auzit ca Fred te place? ma intreba el.

- De-aia m-ai chemat aici? Credeam ca te voi incuraja cu vorbe frumoase pentru prima proba... Si da, stiu ca ma place!

- Si... sunteti impreuna? Ziceam si eu... ca sa-i faci in ciuda lui Draco... mormai Harry.

Am scapat un oftat exasperat. Harry isi dadu ochii peste cap:

- Scuze, surioara! Scuze... Sunt foarte emotionat! Adica, tu esti sora mea... Macar tu sa...

L-am luat cum am putut in brate:

- Desigur, scuze si eu. Acum, daca nu te superi, daca Hermione vede ca am disparut ii cheama pe profesori. Auzi, cum mai merge cu vraja de chemare? Mi-a zis Mione că ați exersat cu dicționare.

- E ok...

- Ok. I-ai spus si lui Cedric, da?

- Da, Harley. Noapte buna.

- Aha...

M-am dat jos din pat si cand am traversat dormitorul, am simtit o mana care ma tragea de un picior si am cazut pe un pat, cu parul rasfirat peste fata.

- Te-am speriat?

- Fred! am șoptit.

- Salut! a murmurat el.

Fred a inceput sa rada si a zis:

- Stai langa mine la prima proba?

- Ihim...

- Bine! Te las sa pleci.

- Nah, m-am razgandit. Rămân aici.

Fred a soptit, razand:

- Serios? Cum ramane cu grijile lui Hermione?

- Eh, las'!

Apoi, am zambit.

***

- Harley! Trezirea! HARLEY!

Cineva ma zgaltaia tare. Capul meu incepu sa doara. Am dat din cap si am impins pe acel cineva la o parte si am deschis ochii. Fred era aplecat asupra mea si ma zgaltaia de umeri.

- Mm... Ce e? Mi-e somn! Mai e pana la Trimagiciada! Mi-am facut temele...

- Harley! Prima proba este pe cale sa inceapa! O sa intarziem. Vrei sa il vezi pe Harry, nu?

In a doua secunda, eram imbracata si alergam in jos pe scari, cu Fred pe urmele mele.

- Unde este?

- Langa stanci!

- Nu o sa ajungem la timp! am spus si am deschis usile castelului.

Fred m-a luat de mana si m-a tras mai repede. Am inceput sa radem, in timp ce alergam prin padure, ferindu-ne de copaci. Imi facea placere sa alerg. Mai ales cu Fred de mana.

Harley Potter #4- Turneul ÎntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum