Τραβήχτηκα απότομα
- άσε με! Δε θέλω να ξέρω πως νιώθεις με άλλες. Δε θέλω να ξέρω πως νιώθεις γενικά! Δε με νοιάζει! Μείνε μακρυά μου, μπορείς;
- Δανάη άκουσέ με…
- όχι Αλεξ, εσύ άκουσέ με! Αρκετά δεν έπαιξες μαζί μας; Αρκετά κράτησε αυτή η πλάκα δε νομίζεις;
- δεν είναι έτσι όπως νομίζεις!
- παράτα με! Δε θέλω να ξέρω. Χέστηκα πως είναι! Πήγα να σε εμπιστευτώ! Δε το πιστεύω ότι έπεσα εγώ τόσο χαμηλά… μια ζωή ήξερα πολύ καλά με ποιος είμαι.
- σε αγάπησα αλήθεια.
- για αυτό είμαι απόλυτα σίγουρη
Πήγα να του κλείσω τη πόρτα αλλά έβαλε το πόδι του και την έσπρωξε για να την ανοίξει.
- άκουσε με γαμώ! Είμαι ένα τίποτα χωρίς εσένα! Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα! Βρίσε με, αλλά άσε με τουλάχιστον να είμαι μαζί σου. Δε φαντάζεσαι τι πέρασα όσο έλειπες.
- δε με ενδιαφέρει
- σε ενδιαφέρει. Αλλιώς θα είχες ήδη φύγει όπως έκανες κάποτε.
- σταμάτα. Δεν είναι έτσι.
- έτσι είναι! Θα είχες φύγει και θα είχες πάει στο Γιάννη, στην Ιωάννα ή και εγώ δε ξέρω που άλλου. Δεν ήθελα να σε πληγώσω.
- ναι το βλέπω.
- αλήθεια σου λέω! Εντάξει παρασύρθηκα, με προκάλεσε. Αλλά στο ορκίζομαι δεν έγινε τίποτα παραπάνω ύστερα από εκείνο το βράδυ.
- σταμάτα να ορκίζεσαι δε κάνει. Ειδικά όταν δε λες την αλήθεια.
- αλήθεια λέω. Που θες να σου ορκιστώ; Στη ζωή μου; Ωραία λοιπόν. Στο ορκίζομαι στη ζωή μου ότι δεν έγινε τίποτα παραπάνω από εκείνο το βράδυ. Αν σου λέω ψέματα, να πέσω με τη μηχανή και να σκοτωθώ
- δε με νοιάζει! Φύγε!
Είπα ενώ πλέον είχα αρχίσει να νοιώθω μια ενόχληση στο στήθος μου, γιατί ήμουν έτοιμη να ξεσπάσω σε κλάματα. Δεν είπε κάτι. Έκανε ένα βήμα πίσω και με άφησε να του κλείσω τη πόρτα. Έτσι κι έκανα. Κάθισα για λίγο κοιτώντας τη πόρτα και σκεπτόμενη τι μόλις μου είπε έβαλα τα κλάματα.
Alex’s pov
Ήμουν τόσο πολύ απελπισμένος από τότε που την είδα με τον άλλο που κατέληξα σε σημείο να τη παρακαλέσω. Αλλά φυσικά. Εννοείται ότι δε θα με πίστευε. Την άφησα να μου κλείσει τη πόρτα και το έκανε. Κάθισα στο κατώφλι στηρίζοντας τη πλάτη μου στη πόρτα και έβαλα τα χέρια μου στο κεφάλι μου. Δε ξέρω πόση ώρα καθόμουν εκεί. Σηκώθηκα και πήγα πάλι του Ray.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Αγάπησα Έναν Αλήτη
Любовные романы- καλά καμία δε μπορεί να μου αντισταθεί. - λοιπόν... να μια. Είπα δείχνοντας τον εαυτό μου και σηκώθηκα. Καθώς περνούσα από μπροστά του με έπιασε και με τράβηκε από το χέρι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του. Άρχισε να με φιλάει. Δε μπορούσα να αντιστ...