Februarie, luna iubirii si a sperantei in amor. E acea parte a anului, cand oricui i se poate schimba destinul.
Al meu s-a schimbat cand am vazut-o in acel story al facebook-ului , pe care il urmaream din plictiseala ce o aveam in acea zi.
Dupa ce m-am uitat atent la dansa, am zis sa-i dau mesaj... aveam ceva de pierdut? Am inceput conversatia in forta, intr-un mod direct: " Buna.. vreau sa te cunosc! " . Sincer.. nu ma asteptam sa raspunda deoarece in general nu obisnuiesc sa actionez in acest mod, dar vorba aceea: " incercarea moarte n-are" , si spre surprinderea mea mi-a raspuns " asemenea ".
Am inceput sa discutam destul de mult. Am putut afla ca este pasionata de jocuri si locuieste destul de aproape de mine fapt care m-a bucurat! M-a surprins sa descoper cate lucruri pot avea in comun cu ea. Am inceput sa vorbim din nimicuri, iar discutiile noastre sunt nesfarsite.
Ea ... este o persoana minunata si frumoasa. Are 17 ani si este in clasa a-X-a. Ador sa vorbesc cu ea. Ma face sa ma simt complet. Dorinta de a o cauta si de a socializa crestea de pe o zi pe alta. Subiectele de discutie apareau de peste tot, lucru ce m-a fascinat.
Am incercat s-o invit la o cafea, dar am primit un refuz subtil, asa cum ma si asteptam..
Nu am renuntat insa, asa ca am continuat sa o cunosc mai bine.
Dupa o perioada relativ scurta ne-am facut curaj sa ne intalnim mai intai in autobuz, iar mai apoi in oras.
Amandoi, persoane timide fiind, am realizat ca schimbarea de la lumea virtuala la cea reala a fost putin grea pentru amandoi.
Prima intalnire am avut-o intr-un loc ales de dansa. De acolo am ales sa ne plimbam dea lungul unui rau, si atunci am putut sa o descopar putin. Este o persoana cu adevarat timida, dar ador asta la ea. Are momente in care este copilaroasa si se alinta dupa parerea mea mult, fapt care o face total adorabila .
Cel mai frumos era faptul ca ne plimbam, iar ea ma incanta cu un concert din fluierat, insa atunci cand o priveam brusc se oprea.
Pot spune cu sinceritate ca cele mai mari emotii le-am simtit in momentul in care in autobuz am luat-o in brate, iar ea si-a lasat capul pe pieptul meu, iar modul in care, ma priveste intens si imi zambeste ma fascineaza complet.