Ben:
-Ce cauţi tu aici?
-Ce poate face un om intr-o biblioteca?
-Multe! Dar unde-i doamna Jhonson?
-E la cantina! Eu te-am chemat aici!
-Cc-ce? De cee?
-Ai vreo problema cu mine? Cu ora mea?
-Poftim, nuu! spusesem agitat
-Daca ai...te-as ruga frumos sa imi spui! Asa o putem rezolva!
Un zambet ştrengar dar in acelaşi timp pervers ii aparu pe faţa. Era de-a dreptul superb...
Ăă, stai ce? Ba nu! Bleah!
-Deci?
Devenisem din ce in ce mai agitat. Pana la urma insa, am izbucnit in nervi.
-BINE! ŞTII CEVA? DA AM O PROBLEMA! NU CU ŞCOALA, NU CU ORA TA, CI CU TINE!
-Stiam eu ca e ceva!
-Nu pot sa te inteleg, pur si simplu ma cuprind fiorii in tot corpul cand te vad!
-Asta e un mod subtil de a-mi spune ca ma placi?
-Poftim? Nu! Nu sunt gay!
-Esti sigur?
Spusese in timp ce se apropiase de mine. Eu ma dadeam in spate, ajungand lipit de un raft de carti.
La un moment dat, ajunsese fata in fata cu mine.
-Ccc-ce?
Nu apucasem sa termin, caci simţisem cum buzele sale le strivesc pe ale mele, imediat dupa incepand sa se joace cu limba mea. Mainile sale imi cuprindeau soldurile, insa una dintre ele s-a decis sa se plimbe. Ma gadilase putin pe corp, apoi isi bagase mana in pantalonii mei, mângaindu-mi masculinitatea. Cand i-am simtit mainile reci acolo, am realizat ceea ce fac si l-am impis de pe mine. Eu, cedandu-mi genunchii, am cazut la pamant impreuna cu niste carti. El insa se dase doar cativa pasi in spate.
Se indreptase apoi spre usa, lasandu-ma complet traumatizat.
Inainte sa iasa, insa murmurase ceva.
-Ţi-a placut prinţeso?
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt