Evet arkadaşlar ben Mine Güler ve kitap nasıl yazılır onu bile bilmezken hatasız kul olmaz diyerek bu kitabı yazmaya karar verdim
Sizi sıkmak istemiyorum o yüzden hemen kitaba geçebiliriz
İYİ OKUMALAROkulun önündeki yıllardır iki ağaç arasında duran bankta oturmuş yedi sene önceki anılarımı düşünüyordum. Yine bu okulda sınıftan çıkıp koşa koşa bahçeye çıkışımızı hatırlayıp gülerken birden telefonumun titremesiyle irkilip gerçek Dünya'ya geçiş yaptım ve arayanın annem olduğunu algıladığımda telefonu açtım. "efendim annem" dediğimde "kızım nerdesin" dedi "okuldaki banklardan birinde oturuyorum da bişemi oldu annecim" dedim annem "evet bişe oldu ben yanlışlıkla mutfağın camını kırdım ve abine ulaşamıyorum" dediğinde bende "tmm annecim hemen geliyorum" dedim ve koşa koşa okulun bahçesinden çıktım. Biraz daha ilerledikten sonra sırt çantamı bankta unuttuğumu hatırladım ve yavaş yavaş banka doğru gitmeye başladım. Çantamı alıp biraz ilerledikten sonra karşılaştığım manzara ile donup kaldım. Bide ne göreyim 20-25 erkek kavga ediyor. Eğer biraz daha ilerlersem bende istemsizce aralarına katılıp dayak yicektim. Bu riski göz önünde bulundurarak biraz bekledim sonra kavga eden kişileri ayırmaya çalışan polisleri görür gibi oldum ve birden birinin bana çarpmasıyla sendeledim. Arkamı dönüp çarpan kişiye baktığımda sıra arkadaşım Berke olduğunu farketmem uzun sürmemişti. Biraz olsun rahatlamıştım. O başıma bişe gelmesini önlerdi. Benim ona bakmamla beni farkeden Berke bana şaşkın gözlerle baktı ve "Asrın! senin burda ne işin var" diye sordu. Ben hemen" eve gidiyodum ama... Neyse işte burda ne oluyo? "dediğimde" ya kız kavgası heralde neyse gel seni eve götüreyim "dediğinde kabul ettim ve birlikte eve gittik. Eve vardığımızda teşekkür edip eve girdim. Annem" Asrın sen misin kızım"dedi. Bende "evet annecim abim nerde" dedim annem" bilmiyorum bu gün hiç konuşmadık sabah erken saatte evden çıkmış" dedi. Sonra" anne sen cam kırdım felan demiştin biyerine bişe oldumu "diye sordum annem" yok kızım ama Rüzgarı merak etmeyen başladım normalde beni arardı"dediğinde bende" anne ne olcak koskocaman çocuk"dedim. Annem "haklısın kızım" dedi.
Berkenin azından
Okuldan çıktım ve Rüzgar abi gilin kavga ettiklerini gördüm hemen ayırmaya çalışırken Asrınla çarpıştım. Abisinin kavga ettiğini görmesini istemedim ve elim ayağıma dolaştı. Hemen "Asrın! Senin burada ne işin var?" dediğimde hemen"eve gidiyodum ama... Neyse işte burada ne oluyo? "diye sordu bende sakin olmaya çalışarak" ya kız kavgası heralde neyse gel seni eve götüreyim" dediğimde kabul etmesi ile mutluluktan havalara uçtum resmen. Hemen arka sokaklardan geçmeye başladık. Sanırım Asrın hiç bişe anlamadı. Evinin önüne geldiğimizde "ben artık gideyim" dedim ve yanından ayrıldım o da arkamdan" çok teşekkür ederim '' dedi. Ve o da içeri girdi.
Asrından:
Annemin endişesini dindirmeye çalışmama rağmen hala tam anlamıyla rahatlamadığını anladım. Anneme "annecim abim aklı başında biri korkmana gerek yok. Hem sen içeri geç ben sana bi türk kahvesi yapayım" dedim. Annem "tmm kızım ben aşşağıdayım televizyon izlicem" dedi va alt kata indi. Hemen kahveyi yaptım ve bende oturma odasına indim. Annemle biraz film izledikten sonra annemin telefonu çalmaya başladı. Anneme "ay anne bak o kadar boşuna telaşlanmışsın işte abim arıyo" dedim. Evet gerçekten abim arıyodu. Telefonu açtım ve anneme uzattım. Onlar konuşurken ben filme dalmışım annemin kaç kere seslendiğini bilmiyorum telefonu gözüme sokacak derecede yakınlaştıması ile anneme baktım ve "ay anneee ödümü kopardın" dedim annem"kızım abin seni istedi"dedi ve telefonu elime tutuşturdu. Ben telefonu kulagıma getirdim ve "efendim abi" dedim abim "Asrın abicim sen telefonuna neden bakmıyosun" dedi bende "telefonumu en son titreşime almıştım ayrıca odama bıraktım" dedim. Abim"neyse anneme çaktırmadan başka odaya geç" dedi sesi kötü geliyodu. Anneme "anne su istiyomusun ben su içicemde" dedim annem "yok kızım sen iç" dedi.Sonra mutfağa giderek annemin sesimi duymaması için suyu açtım. Hemen "abi bişemi oldu" dedim abim"bak Asrın bu gün bi kavga oldu. Eren seninde bildiğin gibi çok agrasif bi çocuk. Bunlar geçen gün Nazlıyla çıkmaya başladılar. "dediğinde hemen sözünü bölerek" haddi beeaaa! "dedim. Abim bunun üstüne" dur lafımı bölme acelem var. İşte bunlar gezerken bi çocuk nazlıya imalı imalı bakmış ve ehh erende dururmu bu çocuğa dalmış. İşte eren o çocuğa vurmaya başladığı gibi bi kaç kişi daha geliyo sanırım onlarda nazlıya bakan çocuğun arkadaşlarıymış neyse işte dört beş kişi ereni dövmeye başlıyolar eren bayaa bi yaralandı ben bu gece onunla kalıcam hastaneye gidip pansuman felan yaptırıcaz. Sakın anneme söyleme biliyorum çok endişelenicek. Sen anneme benim arkadaşlarımla takılacağımı söyle tamammı abicim"dedi bende "tamam abicim" dedim. abim" bunları sana bişe felan olursa arkamda dur diye söylüyorum "dedi." tmm abicim artık annemin yanına gideyim merak etmesin" dedim abim "tamam bebeğim hadi bay bay" dedi ve kapattı.
Rüzgarın azından :
Asrınla konuştuktan sonra Erenin yanına gittim ve" ne yaptın abi yaa! Ne gerek vardı niye kavga ediyosun ki yani baksın ne olmuş"dedim. Eren hemen" Rüzgaaar geçen sene senide gördük ama seninki tek kişiydi " dedi. Evet haklıydı geçen sene ben daha kötü olmuştum. Ama ben dayak yememiştim. Sadece biraz dövmüştüm o kadar. Yok yaa bayaa bi dövmüştüm yumruklar havada uçuşmuştu. Aman yaaa sanki ölmedi sonuçta. Diye düşünürken erene" yahu eren ama o zaman aklım başımda değildi bildiğin kıza çarpmaya çalışıyodu. Sen benim gözlerime baksanan bi sence ben buna izin verirmiydim? "" peki abi ben neden bakmasına izin vereyim "diye konuşmaya devam ettik. Aradan biraz zaman geçti ve dış kapı çaldı. Erene baktım ve gidip kapıyı açtım. Kapıda eren kadar olmasada yakın arkadaşım olan Meriçi gördüm hemen elinden tutup kendime çektim ve sarıldım. Çok özlemiştim yaaa... sarılırken" ooo kardeşim hangi rüzgar attı seni buraya. Sen buralara gelirmiydin"diye hafif bi sitemle sordum. O da şaka yaptığını belli eden bi yüzle"bende zaten sana gelmedim canıım. Erenin kavga ettiğini duydum yanına gideyim dedim "dedi. Eren hemen" vay bee gardaşım benim "dedi ve o da sarıldı. Sonra biz görmeyeli neler yaşadığını anlatmaya başladı.
Evet arkadaşlar ilk bölümde allahın izni ile bitti lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin
❤Seviliyorsunuz❤