5.Bölüm

65 10 0
                                    

Kız görev için geldiği barın terasına çıkmış, gökyüzünde gecenin karanlığıyla parıldayan yıldızları sehrediyordu.

Az da olsa hatırladığı şarkıyı mırıldanıyordu;

kalbim yarışıyor
hala seni arıyorum
nefesim tükenmeye devam ettiğinden

hala seni izliyorum
çok uzaklardan
niye böyle oluyorum?

( Stay with me  # GOBLİN# )

Gelen ayak sesleri sayesinde, düşüncelerinden ayrılmış ve elini silaha atmıştı.

Soğuk silahına değen eli  hafif titremiş ve silahı kavramıştı. Silahı tutan elini sıcak bir el sarmıştı genç kızın.

Kız geçirdiği şokun üzerine birde kulağına çarpan sıcak nefesle heycanını zorda olsa bastırmıştı.

" kimsin sen? "

Kızın beyninde yankılanan pürüzlü ve kadifemsi ses, kıza çok tanıdık geliyordu.

Topuklarının üzerinde adama dönmüş ve kutupları aratmayacak soğuklukta bir ses tonunda konuşmuştu.

" Asıl sen kimsin? "

Sinirli ve son derece soğuk sesiyle adeta tıslamıştı. Bu hadsiz kimdi?! Ona dokunmaya nasıl cürret ediyordu?!

Adam histerik bir şekilde gülmüş ve konuşmak için ağzını aralamıştı.

" Ben The Dark. Yanında silah taşıdığına göre sende benden farklı değilsin güzellik"

Kızın yüzüne elini sürtmüş ve iğrenç sırıtışını sergilemişti.

Kız gözlerini sinirle kırpıştırıp silahını çıkarmış ve adamın anlına dayamıştı.

" Evet senin gibiyim ve görevim seni öldürmek."

Kız karşısındaki pislği andırmayacak bir sırıtış sunmuş ve adamın tepkisini beklemişti.

" Ne sikim saçmalıyorsun sen?! "



GOOD LUCK  - Min YoonGi - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin