Onun için ilk adım

64 5 0
                                    

Merhaba yine ben... Hemen konuya gireyim. Dedim ya Yağmur aklımda bir kuşku bıraktı. İyiki de bıraktı.

Araştırıyordum ve araştırdıkça da her şey daha da bulanıklaşıyordu. Rüya tabirlerine de baktım elbet. Tren istasyonu kısmı beni çok şaşırttı beklememi, istediğim şeyin gerçekleşeceği yazıyordu

Ama ben ne istiyordum?

Anlayacağınız okuduklarımı yanlış değerlendirmiştim. Peki doğruya nasıl ulaştım?

Uykusuz geçen bir gecenin daha ardından oğlumu anneanesinin kollarına bırakıp, çalıştığım dergi binasına gitmek için yola koyuldum.


Ve evet eskiden bir dergide fotoğrafçıydım. 😎 -Derginin adını verip reklam yapmak istemiyorum.-


Önüme atlayan kadınla içimden derin bir of çektim. Bu tür şeylere inanmadığımı söylememe rağmen kadın her sabah bunu yapıyordu. "Bugünlerde ayrı bir enerji var sende. Hadi inat etme de ver o narin elini."

Rüya tabirlerini araştıran biri olarak, fala saçma demem ne kadar doğru bilmiyorum ama... Amaan her neyse en azından peşimi bırakır. Bir kereden bir şey olmaz. Sanki parmak izimi alıp suç mu işleyecek(?)

Fazla istemem yan cebime koy der gibi olmuş. 😅 Ama olsun o kadını bulursam isterse yıldız falı baksın. O benim hayatımın değişmesinde bir etken oldu.

Elimi kadına uzatıyorum. Bir an duraksasa da sonrasında yüzünde gülücükler açıyor.

"Senin bir hayalin varmış. Bekleyemediğin halde gerçekleşmiş. Hayalin gerçekleşmiş var ama yok gibi...
Çünkü sen beklememişsin. Sen bir yerdesin ama etrafında olen gördüğün şeyler zamanla yok oluyor. Biri var her şeyi yok eden de var eden de o. Sorularının cevabı onda. Mucizeler var bir değil birden fazla mucize. Herkes sana olan inancını kaybedecek. Ama sen kendine de mucezelerine de inan kızım."

Eline parayı sıkıştırınca kadın bana gülümsüyor, elime de iki taş koyup bir şeyler daha söyledikten sonra gidiyor.

Kadının söylediği çoğu cümle birbirinden alakasız. Ama rüyamı nasıl bilir? Sorularımın cevabı...

Daha sonraki geceler o adamı görmek için uyumaya başladım.

Ne demiş Orhan Pamuk; "Rüyanda görüyorsan onu, özlemişsindir. Rüyanda görmek için yatıyorsan eğer, sevmişsin demektir."

Şimdi ben onu görmek için yatıyorum. Sonra gelirim yine.

BİR DELİ 😊

BeklemediğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin