Stiles... te vagy az?

174 14 4
                                    

- ez meg mire volt jó?! - orditotta Scott és Theo egyszerre. Én csak vállat vontam. Theo egyszercsak mögém ált és a karmát bele nyomta a hátamba.
Vért öklendezett. Theo a kamát el krzte bennem mozgatni. Nagyon fájt. Láttam hogy a többiek nem csinaltak semmit. De ennek oka volt. Körénk madárberkenye volt szorva. Erre csak Lyd tudott cselekedni. Oda akart futni és el söpörni a madárberkenye egyik részét. De meg gátolta, Tracy mérge. Egy kicsit, de tenyleg nagyon kicsi karmolást elytett, a csuklóján. Erre össze esett.

Egyszer csak egy csapat "vámpír" jött felénk. Tudtam kik azok. Finék. Nekünk a madárberkenye nem árt. Ezért simán át suhant, rajta. Oda ment Theohoz és szépen mondva el dobta a jó büdös picsába (XD szerk.)
Én össze rogyattam. És még mindig csak vért öklendezett.
- hol van Stiles? - kerdeztem, de alig jött ki a számon mert nem kaptam szinte levegőt.
- itt vagyok, Shara. - láttam meg mire be könyeztem. De valami nem stimmelt vele. Sápadt volt, és maga biztos.
- te! Te! Te minek zártal be!? Egy boszorkány bent tartott abban a szarban!- emelte fel a hangját. - De... De ki jutottam mint látod. Csak van egy kis változás. - vigyorgott - Stiles már nincs... Ő neki már vége. - huzta száját fél mosolyra.

Két fekete füst szerűség jelent meg mögötte. Ami álarcos, kardos emberekké. Ők valahogy oda "teleportálodtak" Finhez és át szúrtak a szivét.
- sa... sajnálom Sh...Shara...
-cssshhh - csititottam. -se...semmi baj meg bo...bocsátok. -kapkodtam a levegőt, mivel még én is azon a szintén állok hogy végem.

**

Végig néztem ahogy Fin és mindenki abbol a családból meg halt. Meg ölték azok a szellem szerűségek. De Stiles... Nem tudom mi lett vele. Azt sem hogy hova tűnt. De nagyon nem tudtam egyyikkel sem törődni. Mivel haldoklottam.

*_*Scott szemszöge*_*:

Mikor láttam hogy Theo fel nyársalja szó szerint Sharat, rosszul lettem. Nem dogom el veszteni még egy falka tagom. De nem tudtam mit csinálni, mert be volt szorva körülötük minden madárberkenyével. Lyd probalt oda menni, de Tracy nem engedte. Meg karomolta, és a méreg le bénitotta.
Ekkor meg jelent jó pár ember, aki vampir volt az egyik Fin. Meg mentették Sharat. De nem tartott sokáig az öröm mivelhogy Stiles meg jelent. Vagyis "Stiles" láthatóak meg szálta megint a nugitsune vagyis a gonosz szellem. Meg ölte a vámpírokat. És meg simogatta utoljára, Shara arcát és el tűntek. De szerencsére el söpörte a madárberkenyét hogy át tudjunk menni. Oda szaladtunk hozzá fel kaptuk és meg sem álltunk a korhazig. Tuduk hogy nem fog meg halni... Vagyis reméltük. Monta Tyler hogy nem lesz semmi baj, mert csak vasfű nevezetű növénybe mártott karó öli meg.

**

Be értünk a kórházba. Épp anya a pultnál ált.
- anya! Siess! - szaladt felénk anya.
- mi történt?
-Természet feletti verekedés...
Be vitték a műtőbe oda már nem mehettünk. Fel le járkáltunk. Nem beszélgettünk. Néma síró csend volt. Mindenki vagy sírt vagy be könnyezett. El telt jó kora idő, és akkor ki jött anya.
- na mi van vele?!
- nem gyógyul... Nagy esely van arra hogy.... Tudod... Meg hal. A szó hallatára, le kellet ülnöm. Nem-nem! Ez nem lehet! Temettem arcomat a kezembe. Sirtam mint egy kis gyerek. Úgy sírtam.... Mint mikor meg halt... Allison.
- be...be mehetünk? - toroltem le a könnyemet. Anya csak bolintott.

Mikor be léptünk nagyon rosszul lettem. A látvány ami fogadott... Szinte minden úszott a vérben, és minden féle gépre rá volt kötve. Kira, és Liam össze rezzett a látványtól. Oda mentünk a közelébe, és meg fogtam a kezét. Az erem feketévé vált. Egy pillanatra. Ereztem hovy szenved. De belül jobban szenvedett, mint kívül. Nem rudtam hogy miért. Arrább vonultam és fel hívtam Deatont.

-szia Scott mit szeretnél?
- he...hello... Shara... Meg fog halni valószínűleg. Kéne a segítséged.
- hol vagytok? A kórházban?
- igen. De szerintem hozz több dolgot is ne csak magad. Mert itt nincsenek olyan dolgok mint ott a klinikán.
- értem. Anyukád meg engedi hogy meg vizsgáljam?
-meg... Csak siess. Hozzhatod Dereket meg Argentet is.
-rendben ott leszünk. -nyomta ki a telefont.

-Akkor most mi lesz? -Nézett Kira.
- szoltam Deatonnek, hogy jöjjön.


Sziasztok! Hamarosan vége az első évadnak... Szerintem egy két rész és vége. Már a 2. Evadban lesz Stiels. Ha lesz második évad egyáltalán... Itt csak hogy mi lesz Sharaval. Remélem tetszett. Ha igen vote! ÉS KOMI HA SZERETNÉTEK HOZZÁ FŰZNI VALAMI JÓT VAGY VALAMI ROSSZAT. A kövi részben találkozunk !!!sziasztok!!!

•°A Beacon Hillsi vérfarkasok•° Na meg én°•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora