Onun İÇİN neler yapmıştım o ise Namjoon' u sevmişti .
Hemde deliler gibi sevmişti...
————————————
Jin'den
İstemsizce ağlıyordum , titriyordum. Özlüyordum .
Kokusunu son kez hissetmeden o ameliyathane odalarında ölmesine göz yumamazdım ama içeri de giremezdinim.../onu Bırakmak istemiyorum, o da beni bırakmaz DEĞİL mi ?
Dedim Hoseok'a
-Bırakmayacak , o kendinden çok bizi düşünür .
Biz lidersiz be yaparız ? A.R.M.Y'ler ne yapar ?
Uyanacak bak gör .../uyanır DEĞİL mi .!.?
Hıçkırarak ağlamaya başlamıştım Kİ , gelenleri görüp Kalbimin ritmi değişti..
Kook , Yoongi , ağlamaktan gözleri şişmiş temiz kalpli Jimin, onların en önünde hızla koşarak gelen
Benim gibi içerdekine aşık olan Tae ...Tae Yanımıza gelince bağırmaya başladı
/ NASIL OLDU BU ?
ALLAH KAHRETSİN HEPSİ BENİM HATAM SÖYLEMEMEM GEREKİYORDU.!-senin hatan DEĞİL , benim gidişim suç Tae ...
Tae dizlerinin üzerine çöküp kapının önünde ağlamaya başlamışken , Jimin Muhtemelen şuan sevgilisi olan , Yoongi'ye sarılmış ağlıyordu.
Ve Jimin gene masum masum sorular soruyordu Yoongi'ye
/Tanrı onu bize bağışlar değil mi ? Onu bize bağışlar ..
Liderimizi ... Namjoon'umuzu ....
Namjoon hyungumu .!?Yoongi onun saçları İLE oynayıp, kokusunu içine çekerek teselli etmeye çalışıyordu .Şirinlerdi de peki peki Kook ?
O Ne yaşıyordu ? O jimin'i seviyordu...
Yoongi cevap verdi :
-Tabiki bağışlayacak o , o ameliyattan hastaneden hele bir çıksın gaza basmayı ona öğreteceğim fren ile döveceğim onu .... hatta sopa İLE ...!!
Jimin ağlamaya devam ederken Kook ise Tae'nin yanına dizlerinin üzerine çökmüş biçimde ona sarılıyordu, Tae bu kez Kook'un göğsünde ağlıyordu ..
Ki doktor çıktı hepimiz doktorun etrafına toplandıktan sonra
Durumunun kritik olduğunu yoğun bakıma alınacağını öğrendik ...Ağlamalar iki katına çıktıktan sonra Namjoon odaya alındı ve iki kişi beş dakika giriş izni verildi ,
Giren iki kişi zaten belli idi .Ben yani Jin , ve Tae girdik .
Yanına doğru ilerleyip elini tuttum Tae ise diğer elini tutup yalnızca gözlerini kapadı .Ardından Tae'yi bile unutup konuşmaya başladım ..
Sevgilim, beni görmeye geldin. Beni göndermemekte geldin sen ..hadi uyan sevgilim hadi öpeyim dudaklarından tekrar tekrar ... sonra sen
"Ama doyamıyorum ki .!!"
Deyip durmadan öp beni ...
Kokunu seviyorum sevgilim deyip tekrar sarıl bana , sonra habersizce arkamdan sarılıp başını enseme göm ....
Bunlardı çok özlediğim , ve elbette başta sendin Namjoon...Ben bunları konuşurken Tae'nin gözünden yaşlar gelmeye başlayınca çok değişik hissettim beni dinliyordu ...
Ardından Namjoon'un alnından öptü ve-daha fazla bekletme sevdiğini , uyan da artık evlenin ...
Omzuma elini koyup zorladı ve gülümsedi acı çektiğini anlıyordum ve Tae
-Onu sevmek zaten haddime değildi ben çıkıyorum sen rahat konuş .
İçim paramparça olmuşken , Tae hızla çıkıp gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..yıldız'ım bangtan ..?
Teen FictionHayatımın bu kadar boktanlaşacağını bilseydim imzamı sikerdim .