17

16.3K 814 248
                                    

Zawgyi>>>

"Baekhyun!Baekhyun ah..."

အိမ္ထဲမေရာက္ေသးခင္ပင္ နာမည္ကိုတေျကာ္ေျကာ္ေအာ္ေခၚကာ မဲ့ျပံဳးတစ္ပြင့္ျဖင့္ဝင္လာေသာ Yumi...
သူမကို Baekhyun ေတြ႕ခ်င္တယ္လို႔ Ying လာေျပာကတည္းက ဘဝင္ေတြျမင့္ကာပါးစပ္နားရြက္တက္ခ်ိတ္ေတာ့မည့္အလား...

Yeol Baekhyun ေပါင္ေပၚ ထိုင္ေနရင္း တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္မိတယ္...
ေထာက္ေခ်ာက္ထဲ သားေကာင္ဝင္လာျပီေလ...

Yeol ထင္တဲ့အတိုင္း Yumi က အနားေရာက္လာသည္...

"Baekhyun... ေအာ္...ကြၽန္ေကာင္လဲရွိေနတာကိုး"

Baekhyun ေပါင္ေပၚကသူ႔ကိုျမင္ေတာ့ Yumi မဲ့ရြဲ႕ကာေျပာသည္...
Yeol ဘာမွမေျပာပဲ Baekhyun နႈတ္ခမ္းကိုတစ္ခ်က္စုပ္နမ္းကာ ေပါင္ေပၚမွဆင္းလိုက္တယ္...

"ဧည့္သည္ေရာက္ေနတာဆိုေတာ့ Yeol အေပၚထပ္မွာပဲေစာင့္မယ္ေနာ္ Arjushi"

Baekhyun တစ္ခ်က္သာေခါင္းျငိမ့္ျပကာ Yumi ကေတာ့ Baekhyun နားေလွ်ာက္လာျပီျဖစ္သည္...

"ကိုယ့္ေနရာကိုယ္သိသားပဲ...အဲ့ကြၽန္ေကာင္က...ဟက္!ဒါနဲ႔နင္ငါ့ကိုဘာလို႔ေခၚတာလဲ?"

Baekhyun ေဘးတြင္ဝင္ထိုင္ကာ စကပ္တိုဝတ္ထားေသာ ေပါင္တံကိုပြတ္သပ္ျပေနတာေျကာင့္ အေတာ္ပင္မ်က္စိေနာက္စရာျမင္ကြင္း...

"အင္း...ငါေခၚတာ"

Baekhyun မိမိ၏ရွည္ထြက္လာေသာ လက္သည္းမ်ားနွင့္ Yumi ကိုထိုးသတ္ဖို႔ျပင္လိုက္စဥ္မွာပဲ ရုတ္တရပ္မ်က္လံုးျကီးျပဴးကာ ပါးစပ္မွေသြးေတြအန္ထြက္လာတဲ့ Yumi...

မထင္မွတ္ထားတဲ့အေျခအေနေျကာင့္ Baekhyun အံ့ျသသြားကာျကည့္မိေတာ့ Yumi အေနာက္တြင္ သစ္သားနဲ႔လုပ္ထား၍ ခ်ြန္ထက္ေနေသာ အရာတစ္ခုကိုကိုင္တားတဲ့ Yeol...

ထိုအခ်ြန္နဲ႔ Yumi ရဲ႕နွလံုးသားကိုရိုက္သြင္းလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္...

"Hak!ကိုယ့္ေနရာကိုယ္သိတာေလ"

"နင္..က်ြန္...."

Yumi မ်က္လံုးစိမ္းျကီးမ်ားျဖင့္ Yeol ကိုစိုက္ျကည့္ကာ ေသြးေတြပြက္ပြက္အန္၍ျငိမ္က်သြားေတာ့သည္...

"ကိုယ္သတ္မွာေပါ့ Yeol ah... ကေလးလက္ေတြေသြးစြန္းကုန္ျပီ"

"Arjushi Yeol ေျကာင့္လူသတ္တာမျကိဳက္ဘူးေလ"

ညႇိဳ႕Where stories live. Discover now