Povestit la persoana a III-a
Usile spitalului se deschisera și acolo intrara Harry, Hermione si Ron, urmati imediat de Ginny, Fred, George, Kiara si Daymon. Inimile le bateau super tare si erau transpirați. Toți.
- Este bine?
- S-a trezit?
- Harls?
Dumbledore se dadu la o parte si pe pat se zari o fata roscata, arsa pe o parte, dar cu parul si partea dreapta intacte. Se uita la ei mirata si confuza, aproape cu un aer defensiv.
Hermione scapa un oftat fericit si usurat, apoi o lua in brate pe Harley, care se incrunta si o batu ezitant pe spate. Ochii verzi ai fetei erau obosiți și se mișcau repede, aproape speriați.
Hermione i-a dat drumul și a văzut-o pe Harley cum se holba la ea uluită.
- Harley! Esti vie! Domnule Dumbledore, cum ati...
- Hermione, te, rog, stai putin...
Toti tacura. Hermione se uita uimita la el:
- Domnule director, ce se intampla? Este bine, nu vedeti?
Harley se uita confuza la toti. Dumbledore ofta si isi puse o mana pe umarul fetei roscate:
- Ai dreptate, este bine. Dar avem o problema.
Ii privi dur.
- Harley nu isi mai aminteste nimic.
- C-cum adica?! izbucni Harry.
- Are amnezie.
Harley le zambi ciudat si zise:
- Scuze, dar nu inteleg ce caut aici...
Fred spuse incruntata, dar bland:
- Harley!
Fata intoarse capul spre el, si zambi calma. Fred s-a simțit cutremurat de un curent electric. Și nu era un fior plăcut. Era ca o greață, ca o disperare.
- Vino pana la mine, te rog.
Harley il privi, ezitand, pe Dumbledore, apoi se ridica si se duse la Fred, cu o privire pierduta. Se pozitiona in fata lui si spuse:
- Am venit.
Acesta ii mangaie obrazul ars. Fiori îl străbătură pe tot spatele, dar își repetă în minte ca Harley era aceeași. Era aceeași. Harley îl iubea. Știa asta.
Fred își umezi buzele și încerca să își controleze vocea.
- Nu iti amintesti de mine...?
Harley isi inclina capul si spuse:
- Ar trebui...?
Fred scapa un suspin si o lua de maini, cu o urma de disperare in glas:
- Harley! Sunt eu - Fred! Te rog, zi-mi ca...
Hermione se uita la Harry, care avea ochii bulbucați și respira puternic. Ron s-a apropiat de Harry și l-a luat de ambii umeri. Băiatul cu cicatrice nu își lua ochii de la sora lui.
George stătea destul de aproape de Fred și avea o mână pe umărul lui. Kiara își pusese mâinile pe față și tremura, iar Daymon se uita la Harley cu o privire ciudata. Era atât de palid, numai cand o privea Harley.
Ginny stătea lângă Hermione și o ținea de mână. O ținea de mână, pentru ca Hermione plângea.
- Ce facem? mormai Ron, cu buza de jos tremurand.
CITEȘTI
Harley Potter #4- Turneul Întunericului
Fanfiction4/7 Harley Evans pornește în cea de a patra aventura a ei. Viziunile ei se adeveresc și mult mai multe secrete ies la iveala. Anul asta se va întâmpla ceva ce nimeni nu isi închipuise vreodată... O anume doamna profesoara pare să știe ceva despre Ha...